• Gosgrodan

Var köpa vackra frimärken?

Ska skicka dopinbjudningar inom kort och vill gärna ha kuverten fina också. Var köper man fina frimärken nu för tiden (posten?!?)? Går man på Konsum så får man väl vad de råkar ha antar jag? Men det kanske är fina frimärken nu?
    När jag skickade bröllopsinbjudningar för ett par år sedan gick jag på postmuseet i Sthlm och köpte vackra blomsterfrimärken. Nu bor jag i Falun så den möjligheten finns inte...

• Svar på tråden Var köpa vackra frimärken?
  • annaknin

Kan man använda A.Lindgrens-frimärkena? De är ju bara 5-kronorsfrimärken och det kostar väl 5,50 nu... Eller skickas det som ekonomi-post då?

Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! 1501 gram, 40 cm!
  • m1nn13

knin: om det står brev inrikes på dem så tror jag att du kan använda dem oavsett om portot höjts!!!! om det däremot står 5 kronor på dem så skickas de som ekonomipost!!

• m1nn13

Carolaj83: Var har du beställt frimärken med eget foto.... så coooooooola!!! ?????????

• annaknin
    m1nn13 skrev 2007-06-14 00:06:13 följande:
    Carolaj83: Var har du beställt frimärken med eget foto.... så coooooooola!!! ?????????
    De är Åländska, tror inte man kan få såna i Sverige...
  • annaknin
    Carolaj83 skrev 2007-06-15 21:16:40 följande:
    man beställer dom från deras hemsida o går att använda i hela europa
    Är det sant? Kan man posta dem i Sverige trots att det står Åland på? *VILL HA!* Vad är det för adress till hemsidan? 
  • Carolaj83

japp vi gjorde de iallafall och av 35 inbjudningar var de bara 2 som kom tillbaka till oss...kommer inte ihåg vad hemsidan heter men gå in på google och sök på "posten på åland" så kommer de upp

Svar på tråden Var köpa vackra frimärken?