• Långbenopluto

Ont i magen av ipren mm, vad göra nu???

Hej
    Jag har fått en muskelinflammation i nacken, axeln och har väldigt ont. Jag har ätit alvedon i ca 1 vecka, jag har haft varm rispåsen på nacken mm. Men inget hjälper.

Då sa dom på apoteket att jag måste äta något som hjälper mot inflammationen som ex ipren, ibumetin odyligt...

Problemet är att jag får sååå ont i magen av dessa preparat, vad ska jag göra??

Jag har ätit ibumetin i 2 dagar, så nu har jag ont i både nacke/axel OCH mage....

En fråga till! Om mna har inflammatio i muskeln, kan man då massera utan att det blir värre?

tacksam för svar!

Mamma till Marcus och Isak
  • Svar på tråden Ont i magen av ipren mm, vad göra nu???
  • honyponken

kan du inte prova iprens gel?? den man stryker på det drabbade området

• SVejsan

Får du problem av ipren så skall du självklart inte fortsätta (det verkar som om du har någon begynnande magkatarr? (amatör-diagnos!)). Ta kontakt med sjukrådgivningen/husläkare igen!

Jag som är skeptisk till de flesta "alternativa" metoder skulle endå rekommendera dig att ge akupunktur en chans!!! Just nuskel inflammationer har jag hört att detta skall hjälpa väldigt bra mot...

• Starkast

kontakta din läkare. Det finns många andra mediciner som du kan tåla. Men på recept.

Svar på tråden Ont i magen av ipren mm, vad göra nu???