• ensthlmstjej

Blöjtrosa i orange, blått, rött, grönt....osv

Var på stan o letade fina blöjtrosor till "liten" igår som hon kan ha till klänningar o tunikor i värmen. Jag skulle vilja ha enfärgade i alla slags färger. Hittade bara vita och mönstrade. Inte ens POP hade. Är det nån som har koll var jag kan hitta det? Tack på förhand

• Svar på tråden Blöjtrosa i orange, blått, rött, grönt....osv
  • novembersol

Ja inte lär det bli lätt att hitta några blöjtrosor, du får nog köpa vita och färga själv kanske. Är ju inga som använder såna nuförtiden - jo okej precis som du då under klänningar på sommaren. Men det är ju ingen rusning efter såna liksom...

• MyraTyra

H&M har haft enfärgade tidigare i olika fäger. Säljs i 3-pack har jag för mig.
    Brukar hänga tillsammans med de vanliga trosorna för lite större tjejer men på de mindre storlekarna står det att de är blöjanpassade.

• ensthlmstjej

Men vaddå inga som använder trosor.....var ska man använda då för att inte visa blöjorna till klänning....nu blir jag lite förvirrad...hänger kanske inte med i trendsvängarna

• novembersol

tja de nya bling-bling blöjorna kanske? De är väl till för att synas gissar jag.

Tror jag hade 2 par blöj-trosor till min dotter när hon var bebis, det var inte såå ofta hon hade klänning och bara ben även om det var sommar.

• ensthlmstjej

okey..näe men jag tror vi satsar på det ändå...vi får väl vara lite annorlunda då Tjingeling o godnatt

Svar på tråden Blöjtrosa i orange, blått, rött, grönt....osv