• Smultron ett

Lek och buslandet BACKAPLAN göteborg

Kollade på deras hemsida.
    100 kr för 3 h!!!!
    det blir ju 300 kr för vår familj

Nån som varit där??
    är det värt så mycket pengar???

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-13 10:47:41:
    Det är ju inte liseberg direkt lixom...

• Svar på tråden Lek och buslandet BACKAPLAN göteborg
  • hallon2

Jag tycker tvärtom att det är "billigt" - 33 spänn/h lixom ;)

Hur som helst så älskade min dotter (3,5 år) att vara där *himmelriket* för en livlig liten tjej och bättre än Liseberg!

(där har vi oxå hunnit vara och det kostade 500 spänn för oss två och då köpte jag ändå bara ett litet åkhäfte, inträde för mig, hamburgare, glass... *dyrt som s*tan där!)

Jag rekommenderar att åka dit! Fast nu när sommarlovet har börjat så kanske det är väldigt mycket barn där... Hade nog väntat till hösten istället.

• Smultron ett

Ja jag tvivlar inte på att det är suuuperduper kul för min lilla tjej. Men har man inte så mycket pengar så är det dyrt med 300 kr. och då vill jag veta om det är värt det

vi unnar oss liseberg 1 gång om året.

• lejon76

Mina barn har energi till tusen och dom fick värkligen leka av sig på bus och leklandet.  Tycker 100 kr för 3 tim är billigt och våra ungar älskar det. Dom är 8 och 4 år.

• snuttitess

Hej jag har varit där ett par gånger med min son..han älskar det...tycker det är värt pengarna...är stort å massa roliga saker till barnen :)
    Så tycker ni ska helt klart ska gå dit...

Min son är 3år.

• Smultron ett

jag suger information. men vill ha meer

• PetraB

Jag tyckte att det stod på deras hemsida att det kostar 100 för barn och är man över 18 och har barn med sig så går man in gratis?!...

• Fizelisan

Jo,man betalar BARA för barnet (vill säga 100 dom vuxna går med in GRATIS

Kan verkligen rekommendera detta ställe,min kille på 16 månader ÄLSKAR det!

• PetraB

Åh tack. Det är ju jättebilligt. 100 kronor för hela familjen då :) Om en 16 månaders grabb älskar stället, borde min 3 åring också ha kul av det :) Blir nog en tur på lördag!

• Atjo

Min man och dotter, 3 år, var där i söndags och efter tre timmar av klättrande, hoppande, rutschkaneåkande, cyklande you name it, hade han fått nog! Men Alicia hade nog kunnat stanna några timmar till. Och det är det enda hon har pratat om sen igår kväll när de kom hem och imorse när hon vaknade och när jag hämtade henne på dagis och när hon skulle gå och lägga sig! Så nu känns det nästan som och jag också varit där.

Svar på tråden Lek och buslandet BACKAPLAN göteborg