• Telgekickan

Hur kan jag känna sekretet när det finns annat där inne??

Förstår mig inte på det här med ägglossningssekretet. Jag känner inget alls när jag kollar inuti, ser inga trådar nånsin men det är ju sperma där inne så blir det inte ihopgeggat?

Får ni trådar ni som har sex varannan dag? När det är spermier där inne med?

Om man saknar sekret helt, vad innebär detta? Jag har fått positivt på ägglossningstest men inget sekret kan jag finna. Finns det någon behandling som gör att man får sekretet?

Kram Kickan

• Svar på tråden Hur kan jag känna sekretet när det finns annat där inne??
  • tomcar1

Hej !
    Jag har aldrig brytt mig om att kolla efter några trådar. Du kanske inte ska bry dig så mycket om det. Kör på ändå : )
    Mvh tomcar1

• Milda M

Ja kroppen är lite skum. Jag har alltid ÄL-sekret 2 dagar innan jag får positivt utslag. Jag behöver inte "känna efter"... kommer ut när jag torkar mej efter jag kissat. Liiiite för mycket info kanske? =)

• sundborn

Håller med om det där med sekretet, har tänkt på det jag också.
    Sekretet är ett tydligt tecken på ÄL för mig om jag inte försöker bli med barn, för då är det ju alltsomoftast uppblandat med sperma....

(Skall tillägga att jag inte tillhör dem som har svårt att bli med barn, jag klampar helt fräckt in i tråden ändå, eftersom jag kände igen frågeställningen)

• Bellbox

sundborn: det tas bara tacksamt emot att du kommer mer erfarenhet

Besegra Clearblue-monstret !
  • Telgekickan

Tack för svaren, ja det är så konstigt då allt talar för att jag har ägglossning men ändå har jag inget sekret.

Vet någon om det går att "framkalla" sekret? För utan det kan man inte bli gravid eller?

Mvh Kickan

Svar på tråden Hur kan jag känna sekretet när det finns annat där inne??