• Anonym

Ska på dejt på fredag,har två stora finnar på hakan, hjälp nu.

vad ska jag göra? avboka?
    kan inte gå med finnar ju. dessutom kommer han ändå inte gillar mig,han tränar och är smärt och fin. och jag ser ut som en fet bulle. jag skäms.

hjälp vad ska jag göra?

• Svar på tråden Ska på dejt på fredag,har två stora finnar på hakan, hjälp nu.
  • gisse

E d ine typiskt

Hoppas de bleknar, så du känner dig fin

• yin yang

Men snälla,vill han inte ha dig för två finnar är han väll ändå inget att ha?

• Anonym

tack gisse, hoppas jag med

• Rickeby

Vilken inställning du har tjejen, sträck på dig och ha en positiv attityd och gillar han inte dig är det hans förlust , eller hur ?!

Dessutom kan jag rekommendera en kräm från Vichy som finns på apoteket, man sätter lite på finnen så torkar den ut inifrån!

Lycka till på dejten!

• pirkan

Tnadkräm...torkar ut finnarna eller nåt har jag hört...Lycka till på daten!

• bellanbus

Håller med YinYang....
    MEN köp apotekets Acne produkter både gelen och ansiktsvattnet är bra, det torkar ut "skiten" snabbt, jag kan se skillnad redan efter första dagen!

Lycka till!!!! (Loreal har ett täckstift på penna, en flytande grej som är SUPER bra, täckande och hållbar)

• Emerald88

Alla får vi finnar nån gång, synd att man nästan alltid får det när man ska på dejt. Använd tandkräm över natten på finnarna så kanske dom minskar eller använd lite conceler så syns dom inte lika mycket. Men du, tänk efter. Det är ju DIG han ska se, jag tror inte han bryr sig så mycket om dina finnar om han är en fin kille. Jag ska berätta en sak för dig när jag och min man träffades så hade jag hemskt mycket finnar, många andra killar hade klagat på att jag hade så mycket acne och att jag skulle göra något åt det. Men när jag träffade min man så sa han alltid till mig när jag trodde att han inte skulle tycka att jag var vacker osminkad, då sa han till mig: "Det är DIG jag ser, inte dina finnar, dom bryr jag mig inte om." Så om det är en bra kille det där så tror jag rent ut sagt att han inte bryr sig så mycket, men om du verkligen vill bli kvitt problemen så testa dom råden jag skrev, det kan hjälpa. Lycka till!

• truelove

Basiron eller Microcid (receptfritt) salva... borta på en dag :)

• Anonym

tack för era tips.
    tack necrobaby för du berättade. ni har rätt, är han en bra kille bryr han sig int eom mina finnar.,

Svar på tråden Ska på dejt på fredag,har två stora finnar på hakan, hjälp nu.