• Elsans

Finns ellos som affär eller är det bara internetshopping?

Jag har hittat ett överkast på ellos jag kan tänka mig men det är svårt att veta exakt hur det ser ut på riktigt. Är ellos en affär eller ett märke? kanske kan det finnas i nån annan affär om det är ett märke menar jag.

nån som har handlat från ellos? är det bra kvalité på grejerna?

Spänn av!
  • Svar på tråden Finns ellos som affär eller är det bara internetshopping?
  • bellanbus

Ellos har ökat sin kvalité märkvärt senaste åren, jag handlar mycket där på grund av priserna, gardiner, överkast, sängkläder, mattor....ja jag har köpt det mesta där och aldrig blivit missnöjd.

Sen har de expressleverans kostar 20 kronor extra så har man det inom 48 timmar

• Elsans

Det låter jättebra! jag funderar på ett svart överkast det som oroar mig lite är om det bara är bleksvart och inte riktigt kolsvart, har du köpt nåt svart därifrån? vet du om det finns nån affär som har deras grejer, eller är ellos en egen affär?

Spänn av!
  • bellanbus

Jag vet inte om Ellos har ngn affär, det skulle isf vara i Gbg trakten eftersom det är där de har sitt "lager"...

Svart...hmm.. nej jag har nog inte köpt ngt svart, däremot har jag köpt andra färger och jag har aldrig blivit besviken på färgerna...
    Du kan ju alltid beställa det och skicka tillbaka det om du blir besviken...

Däremot Jotex, DÄR har jag blivit besviken!!! Fått skicka tillbaka massor, nu beställer jag inte där längre..

Men som sagt, Ellos är faktiskt bra, förr var det lite B med Ellos men nu har de blivit riktigt bra, men jag brukar undvika det allra allra billigaste faktiskt.... Men är det på rea så kan det gå

• hus busen

Ellos har en butik i Borås...

• Pucko Buffy
    hus busen skrev 2007-06-13 22:15:03 följande:
    Ellos har en butik i Borås...
    Var då? Förr låg den på knalleland men det gör den inte längre så var finns den istället?
  • Elsans

Aha, borås är lite långt för mig. Tänkte om det kanske fanns på hemtex eller så men det är alltså en egen affär...

Spänn av!
  • hus busen

Om man kommer från gbg så ligger den på höger sida.... innan man åker in i Borås.... den kan ju ha flyttat men jag har för mig att jag såg en skylt där för några månader sen...

• zelda71

Jag jobbar på Ellos och det finns ingen affär innan man åker in i Borås. Det är en Personal-butik endast. Det finns en Outlet som heter Catalog, finns även att gå in där på internet. Den ligger i Knalleland i Borås.

Handlar också mkt på Ellos, pga av priserna o kvaliteten. Passa på att beställa nu o utnyttja erbjudandet som är, det är en jättestor rea nu ju.

• flixflax
    zelda71 skrev 2007-06-14 07:14:16 följande:
    Jag jobbar på Ellos och det finns ingen affär innan man åker in i Borås. Det är en Personal-butik endast. Det finns en Outlet som heter Catalog, finns även att gå in där på internet. Den ligger i Knalleland i Borås.Handlar också mkt på Ellos, pga av priserna o kvaliteten. Passa på att beställa nu o utnyttja erbjudandet som är, det är en jättestor rea nu ju.
    Men jag har hört att man kan handla i personalbutiken på onsdagar och torsdagar i Viared, stämmer inte det?
  • Emeeliee

Catalog säljer ellos saker, finns bla i västerås

• zelda71

flixflax: det går att handla 1 dag i veckan som är för andra. Det är dock ganska så utplockat o bara en massa skräp kvar. Personalen har ju redan plockat det som är ngt av värde i.

Svar på tråden Finns ellos som affär eller är det bara internetshopping?