• Anonym (Kille)

Spanska flugan (ställningen)

Är det fler än jag som älskar spanska flugan? Det är något av det bästa som finns när man tittar ner och ser den synen...

• Svar på tråden Spanska flugan (ställningen)
  • Anonym (Kille)

Kvinnan trycker ihop brösten och man kör på där emellan. Kanon både som förspel eller som avslutning!

• Anonym (undrande)

Anonym (Kille) skrev 2007-06-14 10:03:39 följande:

Är det fler än jag som älskar spanska flugan? Det är något av det bästa som finns när man tittar ner och ser den synen...
    Hur gör du det med din man? Har du opererat dig eller har du fettbröst? Är du inte rädd att få penis i ögat när du tittar ner?
  • Anonym (Kille)

Anonym (undrande) skrev 2007-06-14 10:13:37 följande:

Anonym (Kille) skrev 2007-06-14 10:03:39 följande:
    Hur gör du det med din man? Har du opererat dig eller har du fettbröst? Är du inte rädd att få penis i ögat när du tittar ner?
    ??
  • Anonym (Blyger)

Eeeeeh... "undrande", ser du inte att TS kallar sig "kille"? Då antar jag att det är en kille som skrivit... SUCK!!!

• Anonym (undrande)

Anonym (Blyger) skrev 2007-06-14 10:17:53 följande:

Eeeeeh... "undrande", ser du inte att TS kallar sig "kille"? Då antar jag att det är en kille som skrivit... SUCK!!!
    Jag trodde det va en homogrej. Att han tittar ner o ser en balle mellan brösten.
  • Anonym (Blyger)

"undrande" - ja alla har vi våra böjelser, jag vet inte vad du har för några men jag tror jag avstår att ta reda på det också.

• Anonym (TJEJ)

Anonym (Kille) skrev 2007-06-14 10:08:08 följande:

Kvinnan trycker ihop brösten och man kör på där emellan. Kanon både som förspel eller som avslutning!
    [/citat]

Anonym (undrande) skrev 2007-06-14 10:13:37 följande:
    [citat]
    Anonym (Kille) skrev 2007-06-14 10:03:39 följande:Hur gör du det med din man? Har du opererat dig eller har du fettbröst? Är du inte rädd att få penis i ögat när du tittar ner?
    ASGARV hahahahah denna var ju skitbra!!!
  • Anonym

Jag brukar göra det på min man ibland, men har inte riktigt fått in snitsen. Är riktigt storbystad också, så jag vet inte om det underlättar eller försvårar.

Svar på tråden Spanska flugan (ställningen)