• Snufserufs

Har ni sett vad rörigt folk har det i sina hem!

Tycker det är kul ibland att titta på bilder som medlemmar här lagt ut i sina info.
    Slås av hur rörigt vissa har det i bakgrunden :0)!
    Senaste korten jag tittade på var på en tjej som fotat sin mage under hela graviditeten.
    På samma ställe i hallen varje gång stod hon och samma röra varje gång!
    Lite kul att se att jag inte är ensam om att ha det rörigt!

• Svar på tråden Har ni sett vad rörigt folk har det i sina hem!
  • Ellah

Jag blir mest förskräckt över sådana bilder, men jag är ju den pedanten som jag är...
    Jag förundras över hur vissa "vågar" (fel ord men kommer ej på bättre) sätta ut bilder i sitt galleri med hem som ser ut om en bomb exploderat där, jag hade skämts ihjäl... Men sådan är jag...

• Sommaren22juni1979

DÅ skulle ni bara sett här hemma ... varken jag eller gubben har haft tid att städa , och barnens rum ser ut som värsta bombnedslaget ...

Jobbar för mycket och för många som kommer hem till oss och skräpar ner med ...

Nåja .. får la ta itu med det .. typ idag kanske ..

En liten ängel sa till mig i mina drömmar .... snart .. snart ska du få din önskan...
  • lieh

Jag är pedant och gillar ordning och reda. MEn ibland har man ändå det rörigt hemma, som nu när vi ska flytta.

Däremot så hade jag aldrig tagit kort på skiten och lagt ut på internet och visar min dåliga sida. Aldrig!

• Miss Lau

Har också reagerat på det, men vad jag reagerar mest på är vad mycket grejer folk har. Tex barnrummen är ofta fulla av "skitgrejer", inte konstigt att det är rörigt.

Vi har det också rörigt här hemma emellanåt, men jag skulle inte lägga ut bilder på röran.

• M HOW

jag förstår inte hur man kan bo i ett rörigt hem..jag blir tokig om det är stökigt!
    jag har en svägerska som jämt städar men som ändå jämt har stökigt, fattar inte hur?!

Svar på tråden Har ni sett vad rörigt folk har det i sina hem!