• Anonym

Vad har ni för sexfantasier?

Är det någon som har några fantasier som ni inte fått uppleva?

• Svar på tråden Vad har ni för sexfantasier?
  • Anonym (bus)

Träffade ett ex igår och det satte igång lite förbjudna fantasier. Jösses, jag har tom drömt om honom inatt!!

• Anonym

att bli påsatt av tre killar i alla hål samtidigt.

eller trekant med en tjej o min sambo.

• Anonym

Varför förbjudna?

• Anonym (mycket)

*gruppsex (både jag och två män, jag och en man och en kvinna eller jag och flera män, minst 3-4 st)

*sex med en annan kvinna

*sex med en flört eller ett ex (har sambo men fantisera måste man ju få göra)

*vara undergiven och ha en "master" som verkligen dominerar

Kommer dock aldrig förverkliga dessa, vet inte ens om jag skulle vilja. De är ändå trevliga att ha när man "leker" ensam

• Anonym

Jag fantiserar om att ha sex mad en svart man men lär nog inte få uppleva det eftersom jag är lycklig sambo. Är jag ensam?

• Anonym

Jag och två andra tar min fru i alla hål

Jag och en tonåring

trekant med en negress och en asiat - eller med en blondin, en brunett och en rödhårig som alla har sex med varandra oxå, knullar med strap-on å sånt

• 2007 10 07

ätt bli "våldtagen" men den har jag upplevt

• Anonym

Att ta en mamma och hennes dotter, samtidigt

två systrar

• Anonym

Blir lite mörkrädd av vissa nämnda fantasier, även om det bara är fantasier. Det känns som om en del antingen blivit negativt påverkade av porrfilm eller har en del känslomässiga problem.

Känns lite fel att komma här och klanka ner när jag är anonym. Men jag kan inte låta bli eftersom jag reagerar starkt på vissa inlägg.

• 2007 10 07

ähh då ska du bara veta vilka fantasier jaghar som jag aldrig kunnat skriva på detta forumet det e ju ett FAMILJEFORUM dåå hade du blivet räääääääädd

Anonym skrev 2007-06-14 23:27:33 följande:
    Blir lite mörkrädd av vissa nämnda fantasier, även om det bara är fantasier. Det känns som om en del antingen blivit negativt påverkade av porrfilm eller har en del känslomässiga problem. Känns lite fel att komma här och klanka ner när jag är anonym. Men jag kan inte låta bli eftersom jag reagerar starkt på vissa inlägg.
  • Anonym

Massor men inga jag vill förverkliga

• Jarl Von Torsbro

Att få trycka Leonor i tvåan hade väl varit det ultimata!

• Anonym (bus)
    Anonym skrev 2007-06-14 22:39:21 följande:
    Varför förbjudna?
    Är sambo numera. Har inte träffat honom på några år men suget finns fortfarande. Hade ett struligt förhållande, det är bara hans kropp jag saknar......
  • Jarl Von Torsbro

Jag ställde mej vid T-banan Centralen och mycke snart kom det olika killar som ville snacka. Tillslut dejtade ja en urläcker kille 20 år. Vi gick till McDonalds och åt en hamburgare och snackade, killen tror att ja är tjej.
    Vi bestämmer att kolla en film på Sergel. När vi satt tar han mej i handen och kysser mej - Wow vilken känsla -
    nu pirrade de i magen.. Han tar mej på en bröstet - jag ryckte till ska han känna att de är lösbröst. Nej ja blev helt varm i kroppen når han kysser mej igen. Å vad jag känner mej lycklig. Killen tänder på mej wow. Han tar sin hand mot mitt skrev, ja har korllagt benen så han når inte. Jag glömde nu tid och rum - ja har raggat upp en kille, jag blir lite våt i trosan. Vi går till Kungsan sätter oss på en bänk å hånglar - han vill tafsa i mitt skrev... jag visar honom ii örat ja vill suga av dej... Han sa japp... ingen har sugit av mej förut. Vi går mot ett träd ja ställer på på knä framför killen och drar ener hans, byxor och kallingar, han har ståkuk... jag börjar kittla hans ollon me min tunga, suger honom kanske i en minut och han sprutar sin sperma i min mun - ja försöker leka lite me hans kuk men han klarar inte mer. Vi rättar till klädera går hand i hand till T-banan igen, småpratar Han vill ha mitt nummer ja ger honom fel nummer. Vi kysser varandra och säger hej då. Ja var då så så lycklig att ja lykades första gången ragga upp en kille i tron att ja var tjej hångla me honom och lyckades få honom att spruta på 1 minut.
    Ja gick hem tog ett bad och runkade.. Ja lyckades vid första ragget.

Svar på tråden Vad har ni för sexfantasier?