• Anonym (hjälp fort)

hur öka sexlusten NU?

behöver nåt som ökar min sexlust snarast annars är detta förhållande kört i botten.. hjälp.. spanish fly? funkar inte... mer?

jag börjar tänka på andra killar när vi har sex för att vilja ha sex men jag älskar min sambo mer än nått annat på denna jord.. han e snygg, sexig och så porrig ändå vill jag inte, eller jag vill men blir inte kåt..

hjälp tack!

• Svar på tråden hur öka sexlusten NU?
  • Anonym (Biet)

Äter du p-piller?
    Satsa på en kopparspiral istället. Min 6lust gick från 0-100...medel tror jag inte på, men jag vet däremot att hormoner kan ställa till det en heldel.
    Numera kallar min karl mig för kåta frun

• Anonym (hjälp fort)

jag äter inget preventinmedel.. ska inte göra dte heller.. mår illa av allt typ. så kör med kondom..

• Anonym

jag vet att det finns tabletter att köpa på hälsokosten, kommer inte ihåg vad dom heter, mina vänner har testat dom och alla har fått positivt resultat, dom ska verka efter bara ett knappt dygn. det enda jag kommer ihåg är att förpackningen är vit och röd, ska kolla om jag kan hitta namnet på dom!

• Micki

Largiplex heter ett par tabletter som ska öka lusten. Vet ej om de är bra eller inte. Lycka till!

• Anonym (känns igen)

jag känner VERKLIGEN igen mig TS!!! jag fantiserar tillochmed om mitt ex ibland och för att vi ens ska få till det så måste jag onanera först... får panik över att jag inte tänder på mig man som jag älskar så!!

• Anonym (känns igen)

dessutom så har jag stora problem med att bli våt, blir aldrig det förrän efter orgasm så vi måste använda glidmedel och det är jobbigt...

• GuldFamiljen

Hej!
    känner igen mig här..
    Du som var anonym och skrev att dina vänner testat tabletter som funkat i från hälsokost affär.
    Skulle gärna vilja veta namnet på dom??

• babyboom24

Jag har hört att rosenrot ska öka sexlusten men vet ej om det funkar. Dessa finns att köpa på hälsokost men också att beställa från naturpost.

• Anonym (VILL ju!!)

Åhhhhh, min TRÅD!!
    Jösses, är precis som er tjejer. ÄLSKAR min sambo och tycker han är bäst på alla sätt, men jag kan inte bli våt :(:(. Vi använder alltid glidmedel (btw så är KLICK det bästa enligt mig ^^) och det är sååå tråkigt. jag vill bli våt själv ju.. eftersom det tänder min kille mer... som i sin tur skulle tända mig!
    Har aldrig, aldrig nånsin haft problem med detta förut snarare tvärt om! i början av vårt förhållande var jag tvungen att "torka av" för att jag var så våt, för annars skulle det bli som att stoppa ett finger i syltburken . Brukar fantisera om allt möjligt annat ibland halkar jag till och med in på sånt som inte ens har med sex att göra..
    Ska tillägga att jag bytte antidepressiv medicin i höstat och att det troligtvis är därför! Men vad tusan ska jag ta mig till? Kan ju inte sluta med medicinen, fast jag vill ju samtidigt inte ha ett sexlöst förhållande. BLÄÄÄ.
    Saknar det spntana sexet... i bilen, i skogen, på 40 årsfesten... överallt och ingenstans :/..

Hur ska vi gå tillväga tjejer??

Svar på tråden hur öka sexlusten NU?