• Pyan

Godaste färdiga potatissalladen

Vilken färdig potatissallad tycker ni är godast?

Vi ska ha dop i sommar och tänkte först beställa Icas egna, men de tar 59 kr/kg vilket ju är mycket mer än de färdiga, men hittills har jag inte hittat någon färdig som är riktigt god.

Vad tycker ni? Och har ni tips på hur man kan piffa till en färdig så den blir godare?

• Svar på tråden Godaste färdiga potatissalladen
  • Wiska

Själv äter jag bara RUBINS Billigast & godast!

• FridaSjolund

Jag tror det är Rydbergs kalorisnåla potatissallad.. den med skivad potatis istället för kuber... LÄTT godast!

• Åsa 85

är det ett stort dop me mycket folk efteråt? för ja tycker helt klart att egengjord är det absolut godaste! mycket fräschare:)

• Neeemi

Rydbergs grillpotatissalad. Lite stark. Men helt klar den godaste jag nånsinn ätitRäcka ut tungan

Mamma till Flisan 060602
  • Kenzie

Ifall jag köper färdig potatissallad så piffar jag alltid upp den lite. Har i lite rödlök, senap, saltgurka och färska örter typ gräslök, persilja och dill. Dragon och också gott i. Det blir faktiskt jättebra och smakar nästan lika bra som helt hemgjord.

• Pyan

Åsa85, jag håller med om att hemmagjord är bäst, men vi har bjudit 70 personer och så mycket orkar jag inte göra...

Tack för era synpunkter, får ta och köpa hem lite olika och provsmaka!

• moster erika

konsums egna, alltså dafgårds, finns i alla möljiga sorter. super god tycker jag.

• Annikamed2barn

Håller med om Rydbergs kalorisnåla med potatisskivor. Willys egna är också väldigt god!

• AochJsMamma

Willys egna är god! Rydbertgs måste jag ju smaka på nu när så många rekommenderat den. Gör nästan alltid egen potatissallad, men förstår att du inte vill ställa dig o göra egen till så många som 70 pers.. HOppa sdet blir ett fint dop!

Svar på tråden Godaste färdiga potatissalladen