beräknad 6januari -08 Fler i Spånga??
Hej hej ska vi bilda en liten grupp??
Hej hej ska vi bilda en liten grupp??
Inte januari men slutet av november.
Inte i januari men 3 december...
cool vart bor ni??
Solhem. Och du då?
bromsten
Är 35 år
Ok. Jag är 32 och det blir mitt första barn efter en lång tids försök. Går du på mvc i Spånga? Jag började där, hos en jättegullig bm vid namn Stina. Men jag har lite komplikationer och massa oro så jag får gå på specialmvc vid Odenplan istället. Och det är jättebra det med.
Vad kul att du är gravid:) hoppas allt går bra! Jag är ensam i min graviditet men glad ändå:) ganska nyinflyttad så kul att lära känna fler gravida tänkte jag.
går bakom IP på mödravård hos vonne.helt ok.
Jag går oxå hos vonne. Mitt andra barn. Fyller 33 om tio dar. Stina är jättegullig. Har varit hos henne med. Hon bor i solhem. Hon har barn som går i samma klass som min mans kusin. Maxi: vad har du för komplikationer?
Hoppande värden på sköldkörteln, något ökad risk för havandeskapsförgiftning pga ivf, och lång barnlöshet (7 år) med ett ma. Från början var det tänkt att jag bara skulle gå på läkarundersökningarna på specmvc men så erbjöd de mig att få gå där helt och hållet och det tycker jag är bra, blir mer sammanhållet då.
vad jobbigt med en riskgraviditet! det e ju oroligt som det är ändå! Men det är skönt att det finns specmvc !har ni gjort nupptestet?
Hade tänkt ta en lång promenad idag men hallå vad är det som händer????? trodde det skulle bli sol idag!!! jaja får baka lite:)