Köpt handklovar.. Tips på ställningar?
Pojkvännen har köpt handklovar som vi vill testa när vi har sex. Några tips på ställningar?
Pojkvännen har köpt handklovar som vi vill testa när vi har sex. Några tips på ställningar?
ett tips;
sätt dom INTE i sängbenen.. det gjorde jag och en kk en gång.. jag låg på mage och satt fast i sängbenen med händerna i varsitt ben. (90säng)
rätt var det var så pumpade han på för hårt och jag hade ju inte direkt något att hålla mig i så jag gjorde någon slags kullerbytta och hamnade på golvet. gjorde JÄTTEONT i handlederna!!!
Att sitta fast med armarna itu och den andre (killen eller tjejen) som retas... smeker överallt utom på könet... sänker sig med sitt kön mot ansiktet på den som sitter fast, men inte ända fram!
Så brukar vi göra, retas liksom. Det får oss heta.
Om du vill känna dig undergiven (eller han), så sätt fast händerna bakom ryggen, man känner isg mer "fast" då än om de bara sitter ihop framför kroppen.
Lycka till!
Handklovar är inte så skönt att ligga på om man har dem bakom ryggen. Man kan också göra sig illa om man tar i för mycket. Det går en del nerver i handleden som kan ta skada. På så vis är bojor i läder, rep eller annat man kan binda med betydligt bättre. Men visst är det något speciellt med handfängsel. :)
Den klassiska ställningen är väl på rygg med armarna ovanför huvudet och runt en stolpe om det finns någon. Mycket funkis! :D
Annars är handbojor en utmärkt förspelsleksak, vid listiga bakhåll och kidnappningar. I ett obevakat ögonblick tar man ett stadigt tag, på med fängslen bakom ryggen och sedan är det marsch iväg med en mjuk och bestämd hand i nacken. :D Dessutom praktiskt när man ska mata någon med glass eller godis.
Jag är också nyfiken. Fler förslag? Funkar den klassiska?
Om jag vill gå ut på krogen och inte vill ha gumman efter så brukar jag sätta fast henne vid sängen
kanske handklovarna bakom ryggen o sen bli påsatt doggystyle you now
Fler tips! Vill så gärna veta mer!
sätt fast dig själv nånstans (helt naken) och ropa på hjälp(han får inte veta vad du håller på med innan) och säg lite oskyldigt,- jag har hamnat i en liten knipa tror du att du skulle kunna göra nått åt det här älsklig? Heheh inget slår det ansiktsuttrycket...när han ser dig
Ja prova er fram och sätt fast både dig och även ibland din partner på olika platser...På altanen satte min man fast mig ganska tidigt igår kväll, jag kunde inte komma loss och han tog av mig kläderna och började kyssa mig över hela kroppen...det var inga barn ute annars hade jag blivit arg på han men kl var runt 22 tiden...grannarna en liten bit bort satt ute och grillade vilket gjorde det hela mer spännande. Han hade tatt med min väska med leksaker ut och använde dem en efter en jag tror aldrig jag har fått en så kraftig orgasm innan...grannarna tittade ganska konstigt på mig idag när jag tog morgonciggen på altanen Pinsamt men mkt skönt
Bakom ryggen först på knä för att suga sen ner med ansiktet upp med baken för behandling av tunga hand och K*K