• Anonym (Funny6)

Har du haft 3-kant?

Jag och min man funderar på att ha det, med en extra kvinna(jag är BS) och vi söker aktivt. Är väldigt nyfiken och vi har pratat genom detta NOGA och LÄNGE och är 100% överrens om att vi gör detta ihop.

Skulle vilja vet om det finns fler som testat detta och hur ni upplevde det, berätta!

Vill även ha kontakt med fler som går "i tankar" om att sätta fantasin i verklighet

• Svar på tråden Har du haft 3-kant?
  • Anonym

Nej och jag skulle inte kunna tänka mig att ha det så länge jag har ett förhållande.
    Men när jag var singel skulle jag gärna testa... (iallafall med två snygga män)

• Anonym (sextokig)

Jag blev inbjuden till trekant, och det var en riktig höjdare. Absolut nåt jag kommer att göra igen.

Det var med en man och en kvinna, så nu är nästa projekt att vara med två män samtidigt, det är den stora drömmen

• Anonym (Funny6)

*puffar lite*

• Anonym (japp)

Är lite nyfiken på en trekant. Vore coolt :) dock inte med nån jag känner, vore bäst att ha det med två helt okända (hellst kille och en till tjej) och absolut inte i min stad. antar att jag är lite feg :) haha

• Anonym (Funny6)
    Anonym (japp) skrev 2007-06-17 21:50:41 följande:
    Är lite nyfiken på en trekant. Vore coolt :) dock inte med nån jag känner, vore bäst att ha det med två helt okända (hellst kille och en till tjej) och absolut inte i min stad. antar att jag är lite feg :) haha
    Håller med dig där, inte nån kompis liksom utan ngn mer anonym men samtidigt måste man ju veta lite om den personen man ska busa med också samt kunna träffas ibland bara för att umgås, inte typ varje vecka men kanske några gånger om året
  • Anonym

Jag har haft det - flera ggr med xtra kille och xtra tjej och det är underbart!!

• Anonym (Mysigt)

Jag har testat att ta trekant med min sambo och en gemensam killkompis till oss.
    Och så har jag testat fyrkant med min sambo och ett extra par.
    Hur mysigt och trevligt som helst.
    Verkligen nått jag kan rekommendera.
    Tänk på att det handlar om att testa och ha sex inga känslor direkt.

• Anonym (nyfiken)

TS: Var söker ni? Nätet?

• Anonym (Funny6)
    Anonym (nyfiken) skrev 2007-06-18 12:12:17 följande:
    TS: Var söker ni? Nätet?
    Ja men tyvärr ger det inte så mkt Många som utger sig vara tjejer men så visar det sig bara vara ren fejk och bildsamlare så man börjar ju tvivla på om det ska gå att träffa nån seriös överhuvudtaget....
  • Anonym (nyfiken)

Extra tjej är extremt svårt att hitta på nätet. Par är lättare och det finns många par som föredrar fyrkanter där det bara förekommer kontakt mellan tjejerna. Kanske kan vara något ... men då är det ju inte en äkta trekant iofs.

Svar på tråden Har du haft 3-kant?