1-års present
Nu närmar det sig vår dotters 1-års dag, men det står stilla när vänner/familj frågar vad vi önskar oss till henne....Jag vill gärna ha lite förslag till just presenter!
Nu närmar det sig vår dotters 1-års dag, men det står stilla när vänner/familj frågar vad vi önskar oss till henne....Jag vill gärna ha lite förslag till just presenter!
Vår fyller i aug och jag ser gärna att han får lite fina böcker,det gillar han lämligen.
Kläder är inte heller helt fel dom lär ju skita ner en del då dom har spring i bena
trehjuling
Kanske någon fin sagobok
Smycke med tex månadsten i
Leksaker typ bobbycar, gunghäst
Min familj har startat en fond till min dotter vilket vi tycker är jätte bra,
då finns det pengar att ta av när man behöver köpa de lite dyrare sakerna som cykel mm.
Sådana där plocklådor med olika figurer som ska in i figursågade hål som man kan hålla på med i en evighet. Det gillade vår dotter i den åldern - och ett bra tag framöver.
Böcker är alltid kul. Kanske också någon kul grej att ha i badet. Och kläder - det går alltid åt!
vi köpte en bobby car till vår son
Vår dotter fick något som liknande en Bobbycar, men tänk på att det ska vara ett ryggstöd på. Lillan testade en "riktig" bobbycar och höll på att trilla av bakåt då det inte fanns något stopp där.
Hon fick ett Zoo från Åhlens med lite olika (ca 6 st) plastdjur som låter (ca 200-300 kr) och det var den absolut bästa presenten!
en bobby car kanske
jag skall köpa ett litet kök till min kompis dotter i 1års present :) med spis kastruller osv //puzzzzzzzzz
Tack för alla tips, vi får väl se vad det blir! Just leksaker har hon ju i överflöd
en gunga?
Vi har önskatt min tjej IKEA saker. Bord med två stolar, fotölj, lektunnel, lektält mm.. Sen även en cd spelare och skivor. bobycar vettiga leksaker. Pengar till sittvagn. Solskyddskläder, andra kläder.