• samsara

1-års present

Nu närmar det sig vår dotters 1-års dag, men det står stilla när vänner/familj frågar vad vi önskar oss till henne....Jag vill gärna ha lite förslag till just presenter!

• Svar på tråden 1-års present
  • web

Vår fyller i aug och jag ser gärna att han får lite fina böcker,det gillar han lämligen.
    Kläder är inte heller helt fel dom lär ju skita ner en del då dom har spring i bena

• auroura

Kanske någon fin sagobok
    Smycke med tex månadsten i
    Leksaker typ bobbycar, gunghäst

Min familj har startat en fond till min dotter vilket vi tycker är jätte bra,
    då finns det pengar att ta av när man behöver köpa de lite dyrare sakerna som cykel mm.

Älskar min underbara Nattis över allt annat.
  • web
    auroura skrev 2007-06-17 20:41:11 följande:
    Kanske någon fin sagobokSmycke med tex månadsten iLeksaker typ bobbycar, gunghäst Min familj har startat en fond till min dotter vilket vi tycker är jätte bra, då finns det pengar att ta av när man behöver köpa de lite dyrare sakerna som cykel mm.
    MIna föreldrar starta oxå en fond fast då han döptes, det är en bra ide.
    Det blir bra till ett körkort och kanske en liten bil då de blr 18
  • Emla03

Sådana där plocklådor med olika figurer som ska in i figursågade hål som man kan hålla på med i en evighet. Det gillade vår dotter i den åldern - och ett bra tag framöver.
    Böcker är alltid kul. Kanske också någon kul grej att ha i badet. Och kläder - det går alltid åt!

• Lyckliga ja
    det finns en sida på internet.. sagostjarna.se där finns de jätte fina saker som tex böcker där tex din dotter får vara hjälten min son fick en son av en kompis på sin 1 års dag.. o sen en cd skiva där dom sjunger o upprepar ditt barns namn mer än 60 ggr.. den e riktigt rolig =) sen finns de massor me annat på den sidan =) så ta en kik där vett ja :D
  • web
    Lyckliga ja skrev 2007-06-17 20:43:52 följande:
    det finns en sida på internet.. sagostjarna.se där finns de jätte fina saker som tex böcker där tex din dotter får vara hjälten min son fick en son av en kompis på sin 1 års dag.. o sen en cd skiva där dom sjunger o upprepar ditt barns namn mer än 60 ggr.. den e riktigt rolig =) sen finns de massor me annat på den sidan =) så ta en kik där vett ja :D
    DEn där sajten ska jag gå in på
  • Rapunzella

Vår dotter fick något som liknande en Bobbycar, men tänk på att det ska vara ett ryggstöd på. Lillan testade en "riktig" bobbycar och höll på att trilla av bakåt då det inte fanns något stopp där.

Hon fick ett Zoo från Åhlens med lite olika (ca 6 st) plastdjur som låter (ca 200-300 kr) och det var den absolut bästa presenten!

• 3barnsmamma79

en bobby car kanske 

• samsara

Tack för alla tips, vi får väl se vad det blir! Just leksaker har hon ju i överflöd

• Mollymajs

Vi har önskatt min tjej IKEA saker. Bord med två stolar, fotölj, lektunnel, lektält mm.. Sen även en cd spelare och skivor. bobycar vettiga leksaker. Pengar till sittvagn. Solskyddskläder, andra kläder.

Svar på tråden 1-års present