• Freddeme

Inreda Barnrum

Hej!

Vi har två barn och vi ska ev. flytta till ett nytt radhus i aug-07. Nu undrar jag var man kan hitta bra grejor till barnrummet så som gardiner, kuddar, överkast, lampor med mera.

Jag hittade denna sidan som är helt suverän, men de skickar inte utanför England

www.childrens-rooms.co.uk/

Tack för all hjälp!
    MVH Fredde

• Svar på tråden Inreda Barnrum
  • Lina S

köp en tidning, typ vi föräldrar el. mama där finns ju massor med annonsörer.

• Freddeme

Jag tänkte att det fanns något på nätet.
    Vi bor i Finland och det kan vara svårt att hitta svenska tidningar.

/fredde

• Freddeme

Den bästa var väl giraffo.se men hittade inga kuddar, gardiner eller påslakan eller liknande någonstans, jag tittade bara snabbt i och för sig. Den engelska länken hade hela paket för hela rum i Spindelmannen, bilarna (Cars-filmen), eller Princessa-rum eller liknande.

/Fredde

• principisessan
    www.systerlycklig.se kanske kan ha nåt.. beror ju lite på vad du är ute efter.. de hade lite påslakan men inte så vansinnigt mycket..
  • Freddeme

Jag är ute efter var man kan hitta typ Disney gardiner, tyg till kuddar med mera, gå in och klicka på den engelska länken så ser ni vad jag menar, där har de allt i samm stil och man kan välja "tema" eller figurer. Men det kanske är svårt att hitta i Sverige.

/fredde

• mammatotoo

Det måste ju vara en tidsfråga innan någon i Sverige tar tag i detta och startar en sån internet-shop!
    Har ni Jysk i Finland, där säljer dom iallafall disney/spindelmannen sängkläder.

• mimmi006

Ellos, La Redoute har väl en massa sånt där..? Alltså vanliga postorderföretag.

• Freddeme

Jo, vi har Jysk i Finland och där har vi köpt påslakanset med mera till sängen, men det skulle ju vara kul om man hittade typ gardiner eller annat i samma serie, men man kanske måste söka sig utomlands då, jag får söka på nätet om jag hittar något.

Det är svårt att hitta gardiner eller stolar eller annat i serien "bilar-filmen", princessa, spindelmannen, nalle puh med mera.

Tack på förhand
    /fredde

• Freddeme

Tack Kaordisk Mamma, sidan www.zyboo.com/ var på rätt väg, nu har vi dekaler, hängare påslakanset, nu saknas väl bara kuddar och gardiner i Bratz och Bilar och Spendelmannen.
    Eller kan man någonstans köpa färdigt tyg och göra egna gardiner.
    /fredde

• Solglimtar

Freddeme:´Kul att kunna hjälpa till =)

Svar på tråden Inreda Barnrum