• Familytime

Vad kostar catering? Pris per kuvert?

Jag undrar vad det kan kosta per person med catering? Då menar jag tre rätters middag, personal, porslin och allt som hör catering till. Vad kan det kosta för 130 gäster med catering? Och nu ska vi inte ta i från tårna, jag är en snål j*vel.....billig mat ska det vara och inte massa extra grejer. Drycker är inte inräknat i det här. (eller är det det när man beställer catering?? Ingår det i kuvertpriset??)

Vad ingår och vad ingår inte? Finns det olika sorters catering där man kan välja till och ta bort något?

Tacksam för svar!

• Svar på tråden Vad kostar catering? Pris per kuvert?
  • Aleksandra

Också nyfiken på det. Någon som vet??

• Snowgirl

Det bästa du kan göra är att ringa runt och kolla, det är så himla olika från ställe till ställe vad de tar och vad som ingår. Det finns olika menyer och man kan även sätta ihop en meny själv. Jag bokade catering till min mans överraskningsfest som vi hade i lördags, bokade en jättesmarrig buffé, där det ingick kyckling, marinerad saftig rostbiff(mums), fläskfilé, pastasallad, någon form av grekisksallad, bulgurblandning med en massa goda grönsaker, 2 olika såser, bröd och en massa olika frukter....för detta netalade vi 95:- /person, och vi har mat över så att jag fyllde halva frysen, trots att alla åt hur mycket som helst .
    Men som sagt var ring runt och kolla.

• Familytime

puffar

Är det ingen som har nåt exempel alls, så jag vet var jag ska hålla mig i tankarna? Snackar vi 100 spänn eller snackar vi 500 spänn?

Svar på tråden Vad kostar catering? Pris per kuvert?