• TheShitIsBananas

Ögonfransförlängning som trillar av, vad ska man göra?

Gjorde en ögonfransförlängning i fredags och idag 3 dagar senare har ca hälften av stråna fallit av, det sitter inga av mina egna ögonfransar på lösfransarna så det måste vara klistret som inte är bra.

Jag har följt alla råd, varken användt vatten, smink eller oljebaserade produkter i närheten av ögonen men ändå ramlar de av i rasande fart..

Vad ska man göra, har man rätt att få pengarna tillbaka? På salongen sa de att de skulle hålla mellan 3-6 veckor..

Jag gjorde förlängningen på Faker Maker i Sthlm.

• Svar på tråden Ögonfransförlängning som trillar av, vad ska man göra?
  • Marija79

Ring dem och klaga, be om att de ska fixa det kostnadsfritt för det har du rätt till!

• TheShitIsBananas

Saken e ju den att jag inte vill göra om det där, det blev så dåligt resultat liksom..

Men jag antar att det är i princip omöjligt att få pengarna tillbaka...suck

• Sara85

Det kan bero på att du inte tål limmet... Det finns en tjej som jobbar där som fransarna bara "hoppar" av på, det är för att hon inte tål limmet...

Jag gör också mina fransar där och dom sitter väldigt bra (dom har bytt lim nu också).

• TheShitIsBananas

Haha, nu e det här iofs evigheter sen och jag har fått ett tillgodokvitto så jag kan göra om det inom 5 år (!)

Men tror inte att det var att jag inte tålde limmet. Då skulle ju inga sitta kvar.. Hälften av stråna satt som berg och visade inga tecken på att falla av och var nästintill omöjliga att få av..

Men men, jag ska göra om dom senare, kanske ha singles istället

• Sara85

Aha, hade du inte tunna singlar? Det är dom som är bäst.. Jag har dom och det sitter

Svar på tråden Ögonfransförlängning som trillar av, vad ska man göra?