• anekdoter

tårta till tvååring?

haj! Vi ska ha vårat andra barnkalas (vi hade kalas för 4 åringen igår) och på torsdag är det dags igen... Nu vill de ha en tårta, Japp men erfarenhet vet jag att de inte gillar tårta så där jattemycket, så min fråga till er är: Har någon ett tips på en barnvänlig inte för söt tårta, som går ganska lätt att göra? De får äta godis å sådär, men de gillar inte mångder utav grädde...

• Svar på tråden tårta till tvååring?
  • Laddad

Kanske en glasstårta, nu på sommaren? Eller kanske pannkakstårta? Alla barn gillar ju pannkakor.

• anekdoter

vad har jag för glass i glasstårtan...kan man varva med något som sylt eller...jag är så dålig på detta hihihi! Pannkakstårta kan väl också ha glass i ellerhur?

• Laddad

Tror att pannkakstårta brukar varvas pannkakor, glass och sylt typ jordgubb eller hallon. Glasstårta har jag aldrig gjort själv, men det finns ju jättefina att köpa.

• förtja

Fuck you seaking

fyfan sök hjälp!!

• Laddad

Det var väl ändå ingen tårta för barnkalas?! Opassande tycker jag

• la Demoiselle Snorque

Jag har aldrig varit nåt stort fan av tårta så vi hade alltid marängsvich (stavas?!) när jag fyllde år. supergott!

(¯`°?.¸ ღ ♥ Engla-Li 051023 och bebis BF - November 07 ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • anekdoter

fuck yeah.... osv! är det du har i huvudet så hoppas jag du får vård! gå hem dit du hör hemma!

• anekdoter

bra att den tråden togs bort!!!

Svar på tråden tårta till tvååring?