orespekterad och olyssnad på
Vet inte om detta är rätt forum men jag behöver stöd i mina tankar.
Jag lever i en relation just nu som är helt urusel och jag vet inte om jag lurar mig själv genom att vilja lösa det och sedan gå vidare. men min sambo vägrar lyssna på mig. Han säger att jag snackar bara skit och att min käft glappar och ur den kommer inget vettigt. Jag önskar han kunde lyssna på mig. När jag försöker tala om för honom hur jag känner det är han bara tyst och tiger ihjäl allting. Skyller på mig och säger att jag behöver hjälp. I själva verket tror jag att det är han som behöver hjälp.
Varför lyssnar han inte och varför ser han så ointresserad ut. Han svarar inte ens på mina funderingar och tankar. Det gör mig totalt frustrerad och galen. Jag kokar liksom innombords. Att se honom så ointresserad och kall gör mig ledsen och rädd. Det enda jag vill är ju att få svar på mina tankar och funderingar. Jag är av den åsikten att det blir värre när man måste gå och fundera själv. Har jag helt fel eller? Jag önskar jag kunde skriva så mycket mer men allting finns liksom inom mig och jag får inte ner det på papperet. Hoppas någon vill lyssna! //Heléne