någon som köpt resesäng på babyproffsen rea denna månad
Någon? Och är den bra?
Någon? Och är den bra?
Nej, inte än, men vi ska
Får väl återkomma efter midsommar till dig o tala om hur lillkillen gillade den (el inte)
annars en väldigt bra o prisvärd resesäng är jysk´s! 299:-. Vi är supernöjda.
Den är super!!!
Rekomenderar INTE Jysk, tycker den känns ostabil.
Vi Föräldrar gjorde ett test i senaste nr.
den är inte det minsta ostabil, men smaken är som baken De flesta som jag känner med barn som har resesäng (ca 10 pers) har jysk´s o är supernöjda, då kan den inte vara så dålig. Annars är jag väldigt skeptisk till jysk´s varor, men jag blev glatt överraskad. Hade inte köpt den där om jag inte blivit rekomenderad. Jysk´s fick ändå helt ok testresultat i vi föräldrar... det var mest att det inte fanns nån monteringsinstruktion eller tvättråd samt bristfällig bruksanvisning. Madrassen är lite tunn, men många har ännu tunnare madrasser, vi lägger alltid en tjock filt/täcke i botten också.
Jag har köpt Jysk resesäng. är supernöjd med den. Fick låna en jyskresesäng förra året till dottern. Köpte en likadan säng nu till årets semester. Kan verkligen rekomendera den.
Nu har lillen sovit i den och han va helnöjd
Mkt bra resesäng och STABIL. Den tunna madrassen som medföljde va inte så mycket att ha men vi lade dit ett täcke ist och han har sovit superbra i den.
Vi är helnöjda med köpet!
Vi har babyproffsen den som heter nått på lux (med en lucka i ena sidan och en nalle på nätet). Vi har varit super nöjda med den...
Det som brukar strula är när man ska ha ihop den men den ger med sig om man tar det lungt
Japp, det är den vi med har.
Har extrapris på den denna månaden
vad kostar dom nu? tror vi gav nått på 1?00:- för den...
Leaaa: inte nån lyxvariant utan denna som TS menade och som vi köpte i torsdags, mkt bra köp och tydligen väldigt bra i det senaste Vi Föräldrar.
www.babyproffsen.se/2007/wnasp/smallweb.asp
aha, ok! jag tror att alla är bra på sitt sätt. idag är saker som säljs till barn väldigt noga testade...en butik vill nog inte bli anmäld för att sälja dåliga produkter till barn precis