• JozephineEriksson

-Sillisar-

Har alltid varit FÖR, för att vara och se naturlig ut. Men aldrig varit EMOT alls att andra gör än det ena en det andra. Men inte på mej bara. Skulle kännas oäkta, inte som mej.

Men sen jag ammat min dotter i nio månader kan jag säga att jag känner mej oäkta!! Inte som mej alls!!!
    Vart tog det lilla, jag en gång hade, vägen? Nada, noll, zero kvar. Hade b förr. Nu har jag bara en liten a.
    Okej, om det bara hade varit för det hade jag inte brytt mej mycket! Men nu är det ju så att rynkigare hängisar får man leta efter!!!

Därav skapade jag denna tråd.
    Jag är helt övertygad om att jag kommer ge mej ut i bröst-djungeln för att hitta just ett par som passar mej!!

Du som gjort eller vill göra skriv gärna och dela med dej.

Hur mycket kostar det?
    -Kan man ta på avbetalning?-
    Lån?
    Hur ska man hitta ett bra ställe? Alla verkar kanon!
    -Kan man amma?-
    Har du kunnat, eller ej?
    Vad valde du för inplantat? Verkar väldigt blandat.

Nu ska jag bege mej ut i djungeln.

• Svar på tråden -Sillisar-
  • Jessica275

Hej! Jag ska fixa till mina bobbisar iseptember efter att ammat tre barn... Mitt kommer att kosta 34800 och ska ha flytande silikon, ska ha 4oocc i varje bröst och ska operera mig i Falköping.
    Kram på er!!!
    Jessica

• Linda1976

TS: Då kan vi bilda klubb..... Herrejättejävlar vad jag är sugen på silikon eller nåt... men jag vet inte, närmare 50 papp, man kan ha roligare för pengarna.....

Det finns inga synder, förutom dumhet.
  • Jessica275

måste bara fråga.. vad betyder TS??

• JozephineEriksson

Tråd start/startare eller nåt. Den som skriver det första inlägegt, den som gör tråden är TS

• JozephineEriksson

Undrar hur många procent som det går åt pipan för? Finns det sånna siffror? På komplikationer? Borde finnas. Och på vilka kliniker det här flest på.

• Jessica275

Inte en aning.. men det finns ju en risk med det,, det är jag metveten om... bara hoppas det går bra..

• Linda1976
    Jessica275 skrev 2007-06-19 20:14:08 följande:
    Inte en aning.. men det finns ju en risk med det,, det är jag metveten om... bara hoppas det går bra..
    Det finns nån bra sida med MASSA info, opartisk sådan, men nu minns jag inte vad den heter.... jävla!! Nån som vet??
  • Linda1976

DÄR var sidorna!!

Svar på tråden -Sillisar-