• vadskajaghetadå

Vad tycker ni om manliga gynekologer?

Altså jag skulle till gyn idag, och ärligt talat tycker jag det känns mer genant än om det är en kvinnlig läkare som det avr de andra gångerna.
    Han var lika gammal som min kille typ, 25 år.

Vad tycker ni om det?

Varför väljer man att bli gynekolog egentligen?

jag skulle inte vilja ha en kille som var gynekolog, även om det bara är arbete för dom och männen blir avtrubbade så känns det bara så FEL!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-19 20:43:38:

Jag menar riktiga gynekolog, inte bara dom som sysslar med ultraljud, jag har gjort minst 5 VUL med en manlig och det kändes ingenting speciellt, men just att bara gå till en gynekolog, som bara inriktar sig på dte kvinnliga könet, inget barn i magen.

• Svar på tråden Vad tycker ni om manliga gynekologer?
  • Lisa 74

Jag hade en superbra manlig gynekolog innan jag flyttade .

• turia

läskig upplevelse tycker jag.. alla gånger jag haft män, men de är duktiga.
    undrar ox hur man kan välja bli det som man..
    iofs varför vill en kvinna då? gräva i andras muttor?

• mjuik

Föredrar manliga gynekologer.
    Kvinnliga, nästan alltid tanter, ska vara sådär mjuka och snälla.
    Näe, gör det du ska och rör mig inte mera sen.

• Valkyriah

nää jag bryr mig faktiskt inte om jag ska vara helt ärlig...

Så länge de inte har ladugårdsdörrar till händer så

Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • Mirva

Om han är bög då, är det lika genant då? Eller om den kvinnliga gynekologen är lesbisk, är det också genant?

• drSteffo

Jag var hos en manlig urolog, men hans assistent var en kvinnlig praktikant som läste till läkare av något slag (hon var runt 25 och väldigt söt). Kändes mycket obekvämt!

• Morbid Mistress

Alla läkre är "könlösa" för min del så jag bryr mig inte m det är en manlig eller kvinlig gynekolog. Sen så är väl gynekologi mycket mer än undersökningar, för varför skulle det vara mer normalt för en kvinna att vilja se andra kvinnor underliv

• vadskajaghetadå
    Mirva skrev 2007-06-19 20:40:43 följande:
    Om han är bög då, är det lika genant då? Eller om den kvinnliga gynekologen är lesbisk, är det också genant?
    inte vet jag, tänker inte fråga heller så det kommre aldrig bli relevant faktist.

om han vore homosexuell skulle det känans bättre kanske, men jag tycker dte känns fel bara, det är upp till mig att tycka det, om du mirva inte tycker det är det också ok, alla tycker olika.
  • Matilda86

Jag gillar manliga gynekologer bättre, det vet hur de ska hanskas med tjejen
    skämt o sido har jag bättre upplevelser av manliga än kvinnliga.

Ester är mitt lilla monster...världens sötaste monster=)
  • Leaaa

Tycker dom är bättre å "snällare" än dom kvinliga. Dom är mer försiktiga av sig på nått sätt...
    Dom flesta kvinnor jag haft har jag både fått blödning och ont.
    Jag ser dom inte som män just då, jag ser dom som läkare som gör sitt jobb...

Svar på tråden Vad tycker ni om manliga gynekologer?