• carita1974

Mordet på Bobby.........

Satt nu ikväll och titta på Uppdrag grannskning
    Där tog dom upp moder på 10 åriga Bobby!
    Tårarna rann ner för kinderna då jag såg reportaget!
    Hur kan man som människa och framför allt mamma vara så grym mot sitt eget barn????
    blir så upprörd när jag ser sånt!
    Är sj välsignad med 2 underbara pojkar som jag tackar gud för varje dag!
    Någon mer som såg reportaget???
    Männsikor som dom där 2 borde f*n få dödsstraff!
    Pojken var till råga på allt förstånds handikappad!

Detta stod om tortyren:

"...Torterades
    Enligt undersökningen dog Bobby av att han kvävdes av sin egen uppkastning, så kallad aspiration. Detta sedan han fått utstå tortyrliknande misshandel där han bland annat släpades ut naken i snön.
    Först cirka en månad efter dödsfallet hittades kroppen inslagen i säckar och sänkt i Lovsjön utanför Jönköping...."

Hur i hela friden kan man utsätta nått barn för nått dyligt?
    Och sen kasta sitt eget barn i en säck i en sjö??

Och läs denna artikel bara...:www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,825772,00.html

Det är så skrämmande hur en person kan vara så kall....
    Fyyyy faaan säger jag bara.Stackars pojke vad han måst eha lidit!
    Tyvärr..fast det tar emot..tror han ahr det bättre där han är nu än o leva med dessa 2 idioter!!!//C

• Svar på tråden Mordet på Bobby.........
  • Missix

Människan kan vara grym!
    Jag såg inte programmet och det kanske jag ska vara glad för.

Bobby har det alldeles säkert bättre där han är nu

Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Luddvar

Ja, jag såg reportaget.... Det var vidrigt...

• carita1974

Hej!Jag kan bara inte få in i mitt huvud hur man kan vara så grym!! Och JA,Missix!Var glad att du inte såg reportaget!
    Tack Luddvar för ditt inlägg!!!

• Luddvar

Jag tyckte faktiskt synd om Bobbys lilla mormor där hon stod vid hans grav och grät och saknade honom. Men mamman lät helt känslokall och styvfadern... *ryser*

• Leaaa

jag klarade inte å se det...men ikväll brinner ett ljus för denne pojk hemma hos oss...
    så jäkla sorligt så det finns inte

i sådana fall är jag öppet för dödsstraff!

• carita1974

Hej Luddvar!Jo det tyckte jag med!

Hej Leaaa!Här brinner det oxå ett ljus för den stackars pojken!

Usch...min minsta vakna nyss och ville ha lite "lelle"
    Tårarna rann ner för kinderna då jag gav han det...tänk att någon kan skada sitt eget barn...jag älskar mina barn..tanken på att någon skulle skada dom gör mej rabiat!Skulle aldrig sj heller kunna göra dom illa.Mina småprinsar!!!

• syndabocken

Psykiskt sjuka föräldrar. Därför.

~ Cynismen ÄR en hora ~
  • Cinnalinna

apropå att slänga ut barn i snön - såg senast häromdagen ett inlägg i känsliga rummet om en desperat mamma vars tvååriga dotter inte ville sova... hon hade testat allt, bland annat att "stänga ut henne i trädgården"....... (en tvååring??! på kvällen?!?!!)
    vanligare än man tror tydligen

• syndabocken

Det är mycket sjukt ut i världen ja men allt tystas ju ner för att sedan dyka upp på spalterna. Tacka jantelagen vetja.

Cinnalinna skrev 2007-07-16 21:04:32 följande:
    apropå att slänga ut barn i snön - såg senast häromdagen ett inlägg i känsliga rummet om en desperat mamma vars tvååriga dotter inte ville sova... hon hade testat allt, bland annat att "stänga ut henne i trädgården"....... (en tvååring??! på kvällen?!?!!)vanligare än man tror tydligen
    ~ Cynismen ÄR en hora ~
  • carita1974

Cinnalinna Igår 21:04 - ID: 22852200

apropå att slänga ut barn i snön - såg senast häromdagen ett inlägg i känsliga rummet om en desperat mamma vars tvååriga dotter inte ville sova... hon hade testat allt, bland annat att "stänga ut henne i trädgården"....... (en tvååring??! på kvällen?!?!!)
    vanligare än man tror tydligen

Men snälla?!
    Jag har en son som snart är 2 år.(har en på 4 år)Men jag skulle väl aldrig göra nå dyligt!

Jaaaa...vad säger man?Vissa borde inte få bli föräldrar!!!

Titta bara på stackars Bobby....

• carita1974

Hej! A med A och R!Skulle skriva att jag höll med dej..sorry..lite snabb när jag skriver ibland.Återigen..förlåt!
    //Carita

• A med A och R
    carita1974 skrev 2007-07-17 15:37:39 följande:
    Hej! A med A och R!Skulle skriva att jag höll med dej..sorry..lite snabb när jag skriver ibland.Återigen..förlåt!//Carita
    Glad No harm done!
    Att städa medans barnen är små är som att skotta snö medans det snöar....
  • carita1974

Jaaa...vad säger man....
    Det börjar poppa upp fler och fler articklar om sånt...Usch..blir så ledsen....///C

• Sol88

jag såg det oxå.. usch det va vidrigt när mamman visade va hon hade gjord .. hur kunde hon ens hjälpa till o hur f*n kan man sitta o säga att man älskar en sån person som gjort så..??
    det va ju inte hans fel att han va som han va..
    o grät när dom visade videon på bobby när han va liten när han väl vågade leka o skratta.. usch hur kan man ens höjja handen åt ett barn *tårar i ögonen*

• carita1974

Hej Maliin88 !Håller fullständigt med dej!Stackars barn!!!!
    Som jag skrev...är jag sj välsignad med 2 små pojkar .En som blir 4 år nu på måndag och en som blir 2 till hösten .Skulle aldrig kunna göra nått elakt mot dom.Dom är mina älskade prinsar!!!!!
    Men vissa mammar saknar tydligen moders känslor...Kan inte förklara det på annat sätt....

• flugsvamp

usch jag såg inte reportaget , men hörde om det förr det är hemskt..

Svar på tråden Mordet på Bobby.........