• Pumpalicious

Fler som tycker tiden går så otroligt långsamt?

Ush, jag vill ju att allt ska hända nu på en gång. Jag vill ha mage, jag vill känna sparkar osv.
    Veckorna känns som år, det finns inga tydliga tecken på min graviditet - känns jätte deppigt..

Fler som känner samma sak? Någon som kan lova att det blir bättre snart? Är i vecka 12.

• Svar på tråden Fler som tycker tiden går så otroligt långsamt?
  • Emsie

Jag tyckte att det kändes exakt som du beskriver, fram till vecka 14-16 nåt.. men sen smäller det bara till! Då magen börjar växa för varje vecka och sparkarna börjar kännas, då ska du verkligen njuta av graviditeten! Håll bara ut, det kommer att kännas underbart alldeles strax! Passa på att göra saker som du inte kan göra senare, klättra och träna och njut av smidigheten!

• virvelflicka

Då är vi en till som håller med :)
    Känner inte heller något. Är i v6.
    Brösten ömmade för någon dag sedan. Nu inget alls.
    Mår inte illa. Ingenting :|

Pratar med min jobbarkompis och hon säger "det är normaaaaaaaaalt"
    Så var det för henne med och hon har två underbara barn
    Så vi behöver nog iiiinte oroa oss :D

Men tiden går sakta..

När har du inskrivning? :)

• Pumpalicious

virvelflicka,
    jag var på inskrivning för 4 veckor sen. Så det är avklarat, men nu är det ju super lång tid tills man får komma dit nästa gång.. Vill gå varje dag! :)

• virvelflicka

Men bra att jag skrev i rätt tråd *skratt
    Vad fruktansvärt pinsamt :D

Men ja.. som du säger.. tiden går Låååångsamt :D

Jag har inte haft mitt första besök än.. den 23'e Juli ska jag dit.
    Snigelfart minsann.

Men hur gör ni så tiden går? :)
    Några tips på lut? :)

• KretaJo

Jag är i v 23 och tycker att det går hemskt långsamt. Vill ju ha min bebis nuuuu!!

• KretaJo

Fast min mage både växer och lillan sparkar och har sig mest hela tiden ;).

• FlodiZ

Håller me om att tiden flyter förbi långsamt... Är i vecka nio =D Längat oxå efter å få känna att det faktiskt ligger ett litet liv där inne =D Wow,vilken grej!! haha..

• MiniUs

Jag är i vecka 28 o tiden står stilla...men okej de har jag kännt hela tiden..att 9 månader ska gå såååå långtsamt:P

• Pumpalicious

ååh vad deppig jag blir att höra att det inte ens går snabbare när magen syns och sparkarna känns! Trodde det var en bra brytpunkt ju!

• MiniUs

För mig blev de så fort jag kände sparkarna ...då längta jag ännu mer efter BF och bebisen. För då var allt mycker mer verkligt!

• AnniPanni

Jag har precis gått in i v13 o tiden bara sniglar sig fram. Har börjat känna av bebben ibland men jag tycker verkligen att det är trist att vara gravid.. vil lliksom ha en färdig bebbe bums

• grodan31

Det går ju superlångsamt, och jag har bara vetat om det i en vecka. Hur ska jag stå ut? Känner heller absolut ingenting, kanske något ömma bröst men annars - Nada. Lyllos er som är i vecka 12 och ännu mer... Själv i vecka 5. FEM! Förstå hur lång tid det är kvar

• Jill Erika

Jag är i v 16 och nu har äntligen magen börjat synas, har väntat och varit så otålig. Ja flyttar till Örebro nästa vecka så jag lever bland kartonger. Ska bli så kul o flytta i hop med min pojkvän och snart få barn.

Jag undrar om det finns blivande mammor som har lust med en ny bekantskap. Ta en fika eller ut och gå. Jag skulle vilja komma kontakt med andta blivande mamor.

• Sajja

jo gud vad tide går långsamt.. har gått hälften idag, då är de juh "bara" 140 dagar kvar :S

• en 77a

håller med om att det går ur sakta, är så tråkigt. är bara i 15+4 vill ju vara i v 38, för då kan det ju vara dax snart. *s*
    så nu får magen ta o växa plus att bebis får faktiskt sparka lite mera.

• Sajja

en 77a :
    Jo de går som sakta, vill vara där vid slutet nu :D
    Min lill* sparkar så mkt så de är nästan tvärt om den få lugna sig :P

Svar på tråden Fler som tycker tiden går så otroligt långsamt?