• Majas Sida

Tips på stugor att hyra i midsommar vid kusten!

Hej på er alla....sitter så här i sista minuten o funderar på att hyra en liten stuga över midsommar nånstans vid kusten. Typ Varberg, Falkenberg.

Finns det nån som har nåt bra tips på nån camping med inte allt för dyra hyror???

• Svar på tråden Tips på stugor att hyra i midsommar vid kusten!
  • Venusmannen

Det lär nog tyvärr vara väldigt fullbokat skulle jag misstänka. Det är väl att ringa runt till turistbyråer och stuguthyrare och se om det finns några återbud kanske. Jag har t.o.m. varit med om att det har varit omöjligt att få tältplats.

• Pumpalicious

kan får hyra vår lilla stuga, haha :)
    Vi ska ändå bort över helgen, dock i sthlms skärgård.

• Majas Sida
    Pumpalot skrev 2007-06-20 13:27:38 följande:
    kan får hyra vår lilla stuga, haha :)Vi ska ändå bort över helgen, dock i sthlms skärgård.
    Hihi ja d hade vatt nåt det är ju faktiskt väldigt fint däruppe...skulle ni bara hyra ut den t nån bara så då?? hihi
  • Pumpalicious

Haha det jag inte, var ingen eftertanke i mitt meddelande, utan mest på skoj. Sen är det som sagt litet, och alla våra saker finns ju här. Kanske inte så mysigt för er.

Majas Sida skrev 2007-06-20 13:46:26 följande:

Hihi ja d hade vatt nåt det är ju faktiskt väldigt fint däruppe...skulle ni bara hyra ut den t nån bara så då?? hihi
  • Majas Sida

För min del hade det kvittat iofs, bara ja får komma iväg lite..men förstår dig

Ska kolla campingsidan med o se om ja hittar nåt, var lika sent ute för 2 år sen o fick tag i en stuga sista dagen så om ja har tur kanske ja hittar nåt.

• KattenFräsmorr

Vi hyrde stuga via stugcentralen.se förra året, var inga problem trots att vi ringde samma dag och det var mitt i juli. Ingen camping visserligen men det var jätteskönt att ha en stuga alldeles för sig självGlad.

-Oh, Shit! Data - StarTrek TNG
Svar på tråden Tips på stugor att hyra i midsommar vid kusten!