Roliga gravidtröjor med tryck?
Jag är ute efter gravidtröjor med roliga tryck att beställa på nätet. Alla tips mottages varmt!!
Jag är ute efter gravidtröjor med roliga tryck att beställa på nätet. Alla tips mottages varmt!!
Hejsan!!
Prova http://www.mammapatita.se/, där finns tryck du själv kan stryka på dina favvotröjor!! Massor o fina o Billiga!! Vet inte om dom säljer färdiga tröjor...
Lycka till !!! Thindra
åh tack!
Fast så flitig är jag nog inte, skulle bara beställa och aldrig stryka..
Flera?
Kolla på www.gladagrodan.se de har jätte fina tryck att stryka på också! Tycker det är bättre att köpa tryck, så kan man köpa en tröja på stan sen i stället!
ja dom var verkigen fina dom också. Men som sagt: vill gärna köpa en färdig tröja - finns det inte?
Kolla också på www.bebistrojan.se/ dock fungerade den inte för mig just nu. Men där ska den klassiska bebis tröjan finnas.
äh fasiken, jag föll för trycken på gladagrodan *beställer*
glada grodans tryck är inte bra kvallite på, inte ens på deras egna tröjjer.
Kolla med KAIZA var hon beställt sin eller om hon tryckt själv.. Hon har nog den bästa gravida tröjan jag har sett..
Står 3 fraser på den..
-Ja, jag är gravid!
- Bf datumet
-Nej,. de är bara en!!
Dom 3 vanligaste frågorna man får som gravid..
Den fanns på gladagrodan
Ja mina tryck höll kanske på sin höjd 2-4 tvättar. Sen flagnar trycket av. Dom har skrivit med i info bladet om trycket att man kan stryka det efter tvätt för att det skall återfå sitt utsende men jag tycker inte det funkar så bra heller.
Jag har kontaktat glada grodan om detta och dom skickade nya tryck men samma sak med dom. Så jag kommer inte beställa fler därifrån.
Men som sagt det kanske inte hänt alla. Det finns ju måndags ex av allt :)
När man styrker på själv så är det jätte viktigt att man gör de ordentligt för annars släpper de snabbt..
sen bör man stryka med smörpapper efter varannan tvätt..
Jag har hemma tryckta tröjor som är 3 år gammla som inte ser så medtagna ut...
ja nog gör jag det ordentligt alltid, har köpt tryck på andra ställen oxå och även tryckt själv och dom fungerar bra mycket bättre.
Det går ju att köpa tryck papper på tex ink club och sen skriva ut vilket tryck man vill från egen dator. Och även dom funkar bättre enligt min mening.
Jag tryckte en egen bild på eget papper till min man som jobbar i den tröjan, (lastbils chaffis) och det trycket håller ännu trotts åtskillig tvättar och inget struket i mellan åt.
Därimot har det väll ibland blivit lite skrynkligt men det rätar ut sig.
ALdrig släppt eller flassat.
Men som sagt det finns måndags ex av allt.
Var inte menat att klanka ner på glada grodan, berättar bara vad jag tycker om trycken och hur dom funkat för oss
Kan rekommendera roligatrojor.se Har själv köpt en gravidtopp därifrån plus en annan t-shirt sedan tidigare. Trycket håller ännu fast den använts flitigt under 3 år (t-shirten).
ops, roligatrojor.com är ju rätt adress
Kul tråd. Gäller att spara tipsen!
Janna84 skrev 2007-06-21 12:21:56 följande: