• Pumpalicious

Roliga gravidtröjor med tryck?

Jag är ute efter gravidtröjor med roliga tryck att beställa på nätet. Alla tips mottages varmt!!

• Svar på tråden Roliga gravidtröjor med tryck?
  • ThindraL

Hejsan!!
    Prova http://www.mammapatita.se/, där finns tryck du själv kan stryka på dina favvotröjor!! Massor o fina o Billiga!! Vet inte om dom säljer färdiga tröjor...

Lycka till !!! Thindra

• Pumpalicious

åh tack!
    Fast så flitig är jag nog inte, skulle bara beställa och aldrig stryka..

Flera?

• Pumpalicious

ja dom var verkigen fina dom också. Men som sagt: vill gärna köpa en färdig tröja - finns det inte?

• Pumpalicious

äh fasiken, jag föll för trycken på gladagrodan *beställer*

• NemiaOJ

glada grodans tryck är inte bra kvallite på, inte ens på deras egna tröjjer.

• Razzla

Kolla med KAIZA var hon beställt sin eller om hon tryckt själv.. Hon har nog den bästa gravida tröjan jag har sett..

Står 3 fraser på den..

-Ja, jag är gravid!
    - Bf datumet
    -Nej,. de är bara en!!

Dom 3 vanligaste frågorna man får som gravid..

Om jag kunde skulle jag ta en del av din sorg och sprida den i vinden.
  • Pumpalicious

Den fanns på gladagrodan

Razzla skrev 2007-06-20 14:01:54 följande:
    Kolla med KAIZA var hon beställt sin eller om hon tryckt själv.. Hon har nog den bästa gravida tröjan jag har sett.. Står 3 fraser på den.. -Ja, jag är gravid! - Bf datumet-Nej,. de är bara en!! Dom 3 vanligaste frågorna man får som gravid..
  • Strumpan 78
    NemiaOJ skrev 2007-06-20 14:01:51 följande:
    glada grodans tryck är inte bra kvallite på, inte ens på deras egna tröjjer.
    Vad tråkigt. Jag som tänkt beställa därifrån!

Är det fler som upplevt samma sak? Tänkte att det gör kanske inte så mycket om man tänkt köpa en tröja med ett tryck när man är gravid, det är man ju inte i evigheter. Dock vill man ju att trycket skall hålla mer än en tvätt!
  • NemiaOJ

Ja mina tryck höll kanske på sin höjd 2-4 tvättar. Sen flagnar trycket av. Dom har skrivit med i info bladet om trycket att man kan stryka det efter tvätt för att det skall återfå sitt utsende men jag tycker inte det funkar så bra heller.

Jag har kontaktat glada grodan om detta och dom skickade nya tryck men samma sak med dom. Så jag kommer inte beställa fler därifrån.

Men som sagt det kanske inte hänt alla. Det finns ju måndags ex av allt :)

• Razzla

När man styrker på själv så är det jätte viktigt att man gör de ordentligt för annars släpper de snabbt..

sen bör man stryka med smörpapper efter varannan tvätt..

Jag har hemma tryckta tröjor som är 3 år gammla som inte ser så medtagna ut... 

Om jag kunde skulle jag ta en del av din sorg och sprida den i vinden.
  • NemiaOJ

ja nog gör jag det ordentligt alltid, har köpt tryck på andra ställen oxå och även tryckt själv och dom fungerar bra mycket bättre.
    Det går ju att köpa tryck papper på tex ink club och sen skriva ut vilket tryck man vill från egen dator. Och även dom funkar bättre enligt min mening.

Jag tryckte en egen bild på eget papper till min man som jobbar i den tröjan, (lastbils chaffis) och det trycket håller ännu trotts åtskillig tvättar och inget struket i mellan åt.
    Därimot har det väll ibland blivit lite skrynkligt men det rätar ut sig.
    ALdrig släppt eller flassat.

Men som sagt det finns måndags ex av allt.
    Var inte menat att klanka ner på glada grodan, berättar bara vad jag tycker om trycken och hur dom funkat för oss

• RosFlickan

Kan rekommendera roligatrojor.se Har själv köpt en gravidtopp därifrån plus en annan t-shirt sedan tidigare. Trycket håller ännu fast den använts flitigt under 3 år (t-shirten).

• Janna84
    RosFlickan skrev 2007-06-20 19:04:35 följande:
    ops, roligatrojor.com är ju rätt adress
    Varning! Jag fick vänta i två månader på beställningen trots att jag betalade direkt med mitt VISA-kort. Jag både ringde och mailade och blev lovad paketet snarast som trots det inte kom. Igår kom slutligen paketet. Efter påtryckning från min sida fick jag en tröja gratis.
    Gravid i vecka 33
  • RosFlickan

Janna84 skrev 2007-06-21 12:21:56 följande:

Varning! Jag fick vänta i två månader på beställningen trots att jag betalade direkt med mitt VISA-kort. Jag både ringde och mailade och blev lovad paketet snarast som trots det inte kom. Igår kom slutligen paketet. Efter påtryckning från min sida fick jag en tröja gratis.
    Oj då. Det har aldrig hänt mig. Har haft mina paket inom 2 veckor från det att jag beställt.
Svar på tråden Roliga gravidtröjor med tryck?