fråga om joggingvagn???
har kikat runt på en hel del joggingvagnar (trehjuling) min fråga kankse låter lite blåst men är dessa endast till för jogging eller? haha det låter kanske roligt men jag vet allvarligt inte
har kikat runt på en hel del joggingvagnar (trehjuling) min fråga kankse låter lite blåst men är dessa endast till för jogging eller? haha det låter kanske roligt men jag vet allvarligt inte
vi kör en Baby Jogger Q-series och har haft den ett bra tag. har bara denna vagn & den funkar överallt. suverän! men dom mer extrema "äkta" baby joggers är ju tänkta just för löpning & är ofta försedda med STORA hjul & blir därför långa & näbbiga men med ett grymt rull. kolla in www.babyjogger.com det är dom som gör orginalen & dom har flera varianter, även city-vagnar.
Jag skulle nog påstå att de med stora hjul och fast framhjul lämpar sig för jogging. De vagnarna med små hjul och rörligt framhjul är nog mer till för att "jogga" i köpcentrat med .
www.blocket.se/vi/12386669.htm
denna kollade jag på..är den en jogging vagn för shopping eller för löpare?
ok ja för jag är ju ingen joggare, haha
men eran är en såndär riktig jogging vagn? anväder ni den endast för det (om det är en sådan?
Vi använder vår vagn dels för att den är störtskön att promenera med på vanliga vägar, men även för att det är den enda vagn vi har haft hitills som funkar riktigt bra att gå med i skogen och i "terräng". (Oplogade vintervägar, åkervägar, en och annan trädstam att kliva över osv.)
Vi har en Urban Jungle och den är suverän att köra med, lätt att svänga etc.
Inte joggar vi med den ;0)
puffar lite faktiskt Jag är också sugen på en joggingvagn, men joggar ju aldrig hihi