• Leia81

körsbär i massor

idag slängde jag i mig 3,5hg körsbär eller bigaråer heter de...de e la lugnt va? hihi lite väl mkt kanske men de e ju j*vla gott mä sånna!!!

• Svar på tråden körsbär i massor
  • Mollan

Här är en till som har frossat i körsbär sista veckan! Mmmmmmmm...

• Papayya

I love it, köpte ett och ett halvt kilo idag, yummie!!

• Leia81

hehe ja de e den goaste frukten o riktigt söt vattenmelon ska de va.

• pajas01

köpte en mini vattenmelon på ica maxi (men hittar) den inte längre *SNYYYYFT*

blev du itne dålig i magen efter sååå mycke körsbär.. hihi

tycker också de är goast.. har som tur ett jääääte bra träd utanför huset och ah de finns massor

• Leia81

jo magen började tala efter allt de...hmmm =) man kan ju inte sluta äta när dom e så goda hihi

• ElinI

Det har blivit en del körsbär för mig med... Tycker bara att det är ett plus om de sätter igång magen lite...

• Papayya

Hihi jag äter inte alla på en gång ;D

• pajas01

ååh de e så gott men ack så dyrt 99: kr kilo juuuu köpte för 50 kronor mums

• lilla my2
    Leia81 skrev 2007-06-20 21:20:21 följande:
    idag slängde jag i mig 3,5hg körsbär eller bigaråer heter de...de e la lugnt va? hihi lite väl mkt kanske men de e ju j*vla gott mä sånna!!!
    GOOOOOOTTT!!!

Mums!

Har aldrig haft körsbär som noja i mina tidigare grav..................hmmm, undrar vad jag får för kön nu då- jag har ju en av varje!!! :) :)

Är det någon av er med körsbärsnoja- som har kollat könet! Får för mig att det har samband
  • lilla my2

Åh nej.....................nu blev jag ju jättesugen på körsbär- och affären öppnar inte förrän om 45 minuter!!!

Elaka människor, vad gör ni med mig! :) :)

Svar på tråden körsbär i massor