• marmelade

Sida där man kan kolla vilken hårfärg man passar i?

Ja,jag vet inte om jag ska bli blondin eller brunett??? Gå gärna in i mitt galleri och säg vad ni tror jag passar bäst i. Då blir jag jätteglad!

• Svar på tråden Sida där man kan kolla vilken hårfärg man passar i?
  • marmelade

Snällllla.... någon som vet?

• skrymta

Nån av dom kända hårfärgerna som man köper i affären ska ju ha nåt sånt som man kan kolla hur man skulle passa i brunt osv men kommer inte ihåg vad den heter,men sök på alla möjliga pollycolor osv

• only Gizmo

lägg in en bättre bild, blixten tar bort färgen i ansiktet så det är svårt att säga på det kortet

• Esterella

Jag tycker också det var svårt att se.
    Men jag lägger in en länk här som du kan kolla lite olika frisyrer och färger, det var där jag upptäckte hur illa jag passar i blont hår

http://makeover.ivillage.com/makeover/index.jsp

Bli medlem först och sen kan du ladda upp en bild på dej själv.

Cogito, ergo sum
  • SatuSv

på den fotot där det står me myself and I i ditt galleri,den hårfärgen va jätte fin på dig.lite blandade färger tycker jag e finare på dig än bara blndt eller brunt.

• RoMa83

Du hade passat bra i brunt hår me guldslingor i.. Skit snyggt!

• M4delene

tror chocklad brunt hade gjort dina fina ögon rättvisa, hade varit najs

• marmelade

Tack för alla tips på sidor och för att ni tagit er tid att gå in och kolla vilken färg jag skulle passa i! Får se vad det kan tänkas bli! Har fortfarande inte bestämt mig men snart kanske! Hade blont när jag var yngre men har blivit mörkare och mörkare ju äldre jag blivit. Har ganska markerade ögonbryn och så men är lite ljusare i hyn så jag tycker det är svårt! Tar gärna emot fler tips!

Svar på tråden Sida där man kan kolla vilken hårfärg man passar i?