• lollisen

Vad är det med skatorna egentligen???

Ja, som rubriken lyder, vad är det för fel på skatorna?
    De sitter på baksidan och knackar på rutan hela tiden! Skitirriterande om ni frågar mig.. det låter högt och stör sonen när han sover, mig med för den delen.. *morr*

Vad är det som gör att de håller på lixom?? Just nu tycker jag itne om skator..

• Svar på tråden Vad är det med skatorna egentligen???
  • LillFlax

Aldrig hört talas om en skata som sitter och knackar på rutan, hehe. Kanske har du någon intressant växt i fönstret som den vill åt? *ironi*

• lollisen

Nä, jag ha ringa intressanta saker hemma öht!!
    Det är skitäckligt, för de skrämmer mig emellanåt när jag är inne i nått annat, så bara dunsar de ner vid rutan och bara knakar på utav helvete.. Jäkla fåglar..

• LillFlax

Okej då
    Ja det förstår jag att det är du. Du får sätta ut en fågelskrämma eller något på fönsterbläcket och se om det funkar, då kanske det försvinner?

• LillFlax

*Skratt* Ja kanske det Hehe

• jojo7

ett tips är att hänga upp en cd-skiva i en tråd. skrämmer fåglar.. funkar även på balkonger när man inte vill att dom ska sitta på räcket och göra sina behov..

Även en siluett av en rovfågel funkar också. Gör en i papper och sätt på fönstret..

♥Albin♥ född 060830, min ögonsten! ~Bebis i magen, BF 21:e oktober~
  • lollisen

Men e de ingen som vet vaffö skatorna hackar på mig? Läs, det gäller fortfarande fåglarna skator..

• Flavia

Har du nåt som glänser innanför fönstret? Eller att solen ligger på så det glänser? Skator är kända glans och bling älskare ;)

• lollisen

Som de flesta skator är menar du?? ha ha

Nej, jag har ingen som glänser där... Fasen, jag fattar itne vad de sysslar med.. de var här nyss igen och tracka mig.. uhuu..

• Flavia

Ok, då gissar jag på att dom är rena stalkers and want to marry you hehe

Svar på tråden Vad är det med skatorna egentligen???