• tanten28

vad tycker du om unga föräldrar?? o varför?

carpe diem
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-21 11:54:23:
    lämna gärna lite motivering till varför o hur ni tänker. nyfiken bara! ha det bra!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden vad tycker du om unga föräldrar?? o varför?
  • Teskedsmamman

Unga föräldrar som är normala är heeelt ok!!! De som skränar om hur Jeffla bra de är bara för att de har barn och är unga, och säger att äldre föräldrar är dinosaurier, pinkar jag på!

Magdis med Totte 0402, Ian 0510 och & Tudor (?) - vecka 36
  • Nhean

Annat (antar jag) tycker det är bra, och bryr mig inte om åldern så länge dom sköter barnet.

• Valkyriah

svarade annat,ses väl själv som ung mamma då jag var 19 när Loke föddes (ja han var planerad)
    Men ser mig varken som bättre eller sämre mamma än någon som är äldre,finns väl för och nackdelar som med allt annat.

Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • ashera

Annat, tycker inget speciellt. Det finns bra föräldrar och det finns dåliga föräldrar i alla åldersgrupper.

• Soffis79

Det beror väl på mognad framförallt. Jag tycker det är lagom att skaffa barn efter 25 då man hunnit lite i livet, men alla är vi olika.

Den vackraste stunden i livet var den när du kom Edwin
  • tanten28

håller med dig! jag fick själv mitt första barn vid 16år o jättelycklig för det. känner det positivt med unga föräldrar. tycker synd om barn med gamla föräldrar.

carpe diem
  • sonica

Hlet okej, likaväl som jag tycker att äldre är helt ok också!!

Jag tror inte en som är yngre är en sämre mamma än en som är gammal.

• Mailo

Jag tycker ingenting, då det inte är min sak att avgöra om dom är redo för att skaffa barn. Alla bestämmer själva. Sen är det klart det är tragiskt med unga människor som inte kan ta hand om sina barn, men det finns det lika många äldre som inte kan.

• NALLEB

Lika okey med unga föräldrar som äldre. Har ju inte med åldern att göra utan om hur man tar hand om barnet. Sj vart jag mamma när jag var 16år.

• Annikamed2barn

Vad är det för fråga? När är man ung föräldrer och vem avgör det? För att kunna svara på frågan måste kjag dessutom känna alla sk unga föräldrar och det är svårt
    Jag tycker om alla bra föräldrar och ogillar alla dåliga.

Svar på tråden vad tycker du om unga föräldrar?? o varför?