• Anonym (aaah!!!)

Jag ska få BRÖST !!!! Gelehallon, tack. Nån som gjort bröstoperation?

Ja!! Verkar som jag får lån om jag är medsökande till en annan! Gäller bara att "den andra" går med på det! 35000 kr! GLAAAAAAAAAAAD

Så vad vet ni om kliniker i Stockholmsområdet??? Vilka är bra, och vilka har många anmälningar???

Tacksam för alla möjliga (helst possitiva) svar.

• Svar på tråden Jag ska få BRÖST !!!! Gelehallon, tack. Nån som gjort bröstoperation?
  • Smilie

Gå in på nätet och sök.
    Men jag tror att kirurgcentrum finns där..
    De skall vara bra.
    Men tänk igenom detta NOGA

• Anonym (aaah!!!)

Jo det ska jag göra när allt lagt sej igen.

• Crazy Baby

Jag har gjort en bröstförstoring på Kosmetisk Kirurgi. De finns i flera städer bla Stockholm, men utför sina operatiner i Falköping. Jag är jättenöjd med valet av klinik och har bara hört positiva saker om kliniken.

Ska den 30 juli göra om mina bröst, byta inlägg och material. Fråm koksalt till gelehallon. Brösten ser inte riktigt ut som jag vill efter 2 graviditeter. Den här gången ska jag till en klinik som heter Proforma som ligger på söder. Valde en annan klinik eftersom jag inte känner för att åka till Falköping själv eller ta med hela familjen, gubbe och 2 barn (2år respektive 7 månader).

Nu har jag ju inte sett resultatet än men bemötandet på Proforma var allt man kan önska sig, sen att det visade sig att de ligger lite under i pris blev bara en bonus!

34 000kr får jag betala för 500 cc gele, narkos och övernattning!

• Merlottis
    Crazy Baby skrev 2007-06-21 12:17:19 följande:
    Jag har gjort en bröstförstoring på Kosmetisk Kirurgi. De finns i flera städer bla Stockholm, men utför sina operatiner i Falköping. Jag är jättenöjd med valet av klinik och har bara hört positiva saker om kliniken.Ska den 30 juli göra om mina bröst, byta inlägg och material. Fråm koksalt till gelehallon. Brösten ser inte riktigt ut som jag vill efter 2 graviditeter. Den här gången ska jag till en klinik som heter Proforma som ligger på söder. Valde en annan klinik eftersom jag inte känner för att åka till Falköping själv eller ta med hela familjen, gubbe och 2 barn (2år respektive 7 månader).Nu har jag ju inte sett resultatet än men bemötandet på Proforma var allt man kan önska sig, sen att det visade sig att de ligger lite under i pris blev bara en bonus!34 000kr får jag betala för 500 cc gele, narkos och övernattning!
    Falköping är en MYCKE bra stad
    Skenet bedrar jävligt mycke
  • Sunshine81

Hej, jag tog också avbetalning på 35 000 kr när jag opererade mig för ca 2 månader sen.Ska Betala av på 5 år så blev det inte så mycket i månaden, ca 777 kr. Gjorde det i malmö. valde 3 skickts silicon implantat. Runda, med 325 cc. Men hade små bröst innan knappt 75 a, efter 2 års amning. Och nu är jag inte nöjd heller, helt för små fortfarande, men där finns ju nått nu men inte tillräckligt. Har börjat spara igen och ska göra om det nästa år med 500 eller 550 cc. Då blir jag nog nöjd !!
    Hur stor e du och vad ska du välja ??
    Lycka till...

• Anonym

Vill också jätte gärna göra silikon eller saltlösning.

Frågan är hur man ska få pengar när man bara går på föräldrarpennig och ingetning annat eftersom man är arbetslös.

Vill göra detta på grund av att jag mått dåligt av det halva mitt liv och orkar inte känna såhär längre.

Snälla kan någon ge mig nått förslag, om det finns!

• Anonym

Jag gjorde efter tre grav en operation på sportlovet 07. Lade in gelehallon 400cc hade inga bröst alls innan. Jag e så frunktansvärt glad att jag gjorde de.E så nöjd. De gör svinont och jag trodde aldrig att jag skulle klara de men nu när jag är återställd så va de lätt värt de. Dom e stora fasta jag behöver igen bh om jag inte vill. Jag har fått så många komplimanger för mina bröst av både män och kvinnor.
    Tack Dr Claes Lossing på Carlanderska i Göterborg.KRAM!!!!

• lycka79

Jag gjorde mina på Akademikliniken i Sthlm, de och Victoriakliniken är de som har bäst rykte i stan enligt massa sajter jag kollade på innan jag fixade mina. Är toknöjd med servicen, man får återkomma typ hela livet ut om man känner sig orolig för ngt. Kostar inget då och man får absolut träffa läkaren! Många tar betalt för återbesök osv, kolla det. Samt att många har rätt höga kostnader för om-operationer om det nu av ngn anledning skulle behövas. Menar då om ngt skulle gå fel. Men på iaf Akademikliniken är de kostnaderna låga, för de behöver inte dra in pengar på det sättet... Jag var runt på JÄTTEMÅNGA konsultationer innan jag valde klinik, det var ett bra sätt att få grepp om alla möjliga läkare, kliniker samt sjuksköterskor. Rekommenderar dig att göra samma, för man måste ha en bra känsla för stället! Hoppas du hittar ett ställe som passar dig, lycka till!

• Sunshine81

Hej , du som la in 400 cc och inte hade nått innan. Vilken storlek har du nu efter op? Jag vågar inte ta för lite 1 gång till så tar hellre 500 cc. För dom krymper ju hela tiden, tar 6 månader till 1 år innan dom har sin riktiga storlek.

• garin

Jag skulle aldrig ta ett par bröst på avbetalning.. skulle kännas skumt...
    Oops, det lät kanske lite negativt här nu...
    men menar inget illa mot dig, TS. Lycka till med allt!

Svar på tråden Jag ska få BRÖST !!!! Gelehallon, tack. Nån som gjort bröstoperation?