• Pusssgurka

Kan någon Spanska??

Jag har fått en kommentar på min blogg.
    Såhär står det:

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.

Jag har förvisso läst spanska i 2 år men har inte en aning om vad det står Generad

♥ Storasyster 2003 och Lillasyster 2004 ♥
  • Svar på tråden Kan någon Spanska??
  • Nio

Jag kan inte spanska, men är ganska bra på att förstå delar av de flesta stora språk. Det verkar bara vara det vanliga tjatet om att de vill att man ska gå till deras blogg. Jag tycker det ser ut att stå att han/hon hittade en intressant post i din blogg via Google, och tror att du därför skulle gilla hans/hennes blogg. Men om du skriver på svenska i din blogg och personen uppenbarligen inte skriver svenska så är det inget annat än spam tyvärr.

• Honey1982

det ser ut som catalanska eller kanske portugisiska.
    så det är inte så konstigt att du inte förstår.

• Kornblume

Nej, det är inte spanska. Portugisiska skulle jag tippa.

• Vaniljflickan

Jag kan spanska.
    Den forsta o sista biten ar inte spanska (kanske portugisiska) men detta betyder: camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada= Personliga skjortor, visar steg for steg hur man personlifierar (heter det sa?) en skjorta.

• Pusssgurka

Ojdå

Inte konstigt att jag inte förstod.
    Det var ju inte ens rätt språk.

♥ Storasyster 2003 och Lillasyster 2004 ♥
  • Pluttensjag

Kan även som honey 1982 vara katalanska...

Svar på tråden Kan någon Spanska??