• maho0822

vad får en doppresent kosta? tipps på doppresent

ska på dop i mitten av aug. Undrar vad som finns att ge, som inte bara blir en pryl som läggs undan.
    Hur mkt brukar ni lägga på en doppresent?

• Svar på tråden vad får en doppresent kosta? tipps på doppresent
  • gravid74

Min son fick en födelsedagsflagga. Längst ner på plattan stod det hans uppgifter från födseln. Det var en trevlig present tycker jag. Då kan vi flagga för honom när han fyller år.

~Mamma till Axel ~
  • Hugomamma

Det beror på hur nära du står barnet, tycker jag!
    Jag gav en traditionell dopsked ca 600 kr till min brors dotter. Mina barn har fått sådana skedar av sin farmor. Tycker det är en bra present, min äldste son använder skeden varje måltid-den är lagom stor och ett trevligt minne.

• UWO BaraJag

Min favorit på senaste dopet var ett set där man kunde göra egen hand/fotavgjutning på barnet. Ingen aning vad den kostade dock eftersom det var vi som fick den.

Nya bilder i galleriet!
  • Hugomamma

Har även fått en stol som var målad med fina blå färger och en sjörövare och med sonens namn, också mycket trevligt och fint minne!

• SÖTAHJÄRTAT

300-400 till en kompis barn, 700-1000 till ett syskonbarn eller gudbarn..
    köp en korg & lägg i tex..nån sia grej,min första tand ask,nån gosig filt med tex,laban eller nått liknade på...så slår du in korgen i cellofan...det känns mer välgjort än att köpa en tråkig sparbössa på guldfynd som den säkert för 10 ex av..lycka till

Svar på tråden vad får en doppresent kosta? tipps på doppresent