Vichy-serien på apoteket
Någon som testat denna serie? Tycker ni att den är värd pengarna ?
Fungerar den bra ?
*nyfiken på att prova*
Någon som testat denna serie? Tycker ni att den är värd pengarna ?
Fungerar den bra ?
*nyfiken på att prova*
Jo, jag har provat Vichy. Dagkräm har (Termal 1) har jag för mig att den heter och den var jag nöjd med!!
samma här hade dagcremen j'ättebra, dryg oxå tycekr jag... jag har torr hud sedan barnsben så den var perfekt för mig... värt pengarna
Jag har använt Normaderm rengöringsgele och hudkräm och är jätte nöjd! (vill påpeka att man inte behöver ha jätte oren hy för den, vågade inte testa innan eftersom jag inte har oren utan blandhy och trodde den skulle vara för "stark" om man säger så,men sen så sa en arbetskompis till mig att hon använder den hela tiden och hon har jätte bra hy från början.)
Du kan gå in på Vichys hemsida och göra en hudanalys och så kommer det fram vilka produkter troligvis skulle passa dig.
ja, jag har använt vichy myokine dagcreme mot rynkor, den är jätteskön och ger bra fukt men tycker inte den gör något mot rynkorna... vichy normaderm brukar jag ha i t-zonen då jag lätt får finnar där och det funkar den superbra till!!! har också provat ögoncremen men den hjälpte inte så mycket mot påsar under ögonen men gav bra fukt...
hoppas du blir nöjd med det du köper, ha d bra