• LITZA

Vibrationer/Pirrningar!

Är lite orolig,har börjat att få små pirrnnigar o vibrationer under vänstra bröstet sedan ca 1 v nu,svårt att förklara,är orolig att det kan vara hjärtat eller något?Det gör absolut inte ont,eller så,mest pirigt.Nån mer som har eller har haft nå liknande?..Det är bara på vänster sida dock.

Vore jätte tacksam för svar!

• Svar på tråden Vibrationer/Pirrningar!
  • LITZA

Är i v 28,glömde bort att skriva det..

• Strumpansmamma

Hej hej, jag har likadana pirrningar, men fick reda på att det är en nerv som hamnat i kläm. Men det känns helt mysko och syns ju på huden....

• Ida Maria

Hej, hej! Jag har oxå haft detta och funderat massor på vad det kan vara, men fick svar förra veckan (äntligen) och det var ju som strumpans mamma säger, det är en nerv som har hamnat i kläm. Men visst känns det mysko! Jag brukar få mitt på höger sida, precis under revbensbågen. Då kan man tillägga att vår bebbe har legat lite snett hela tiden, så att hon ligger och trycker uppåt åt höger så jag har haft väldig värk i höger sida hela graviditeten, har börjat avta först nu när hon har sjunkt ner lite, men då förstår man ju att det vore ju konstigt om en sena eller två INTE hamnade i kläm

Kram

*i väntan på Alva, BF 070716*
  • LITZA

Oh så skönt att höra,vart så orolig eftersom att det var precis under bröstet på vänstra sidan.Skönt att höra att jag inte var ensam om det.Tack för era svar :)

• Fatima89

jag har oxå haft lite sådant, och jag trode att jag höll på att få hjärt klappning, men det verkar som om det är normalt under graviditeten,

Svar på tråden Vibrationer/Pirrningar!