Jag är också 24 år och känner mig som en riktig tråktant ganska ofta. Går aldrig på krogen, nation eller till något danshak. Har aldigt gått på fyllefester eller stora grillfester på studentområdena. Å andra sidan har jag fullt upp med annat som jag faktiskt tycker är roligare, så jag är nog egentligen rätt nöjd.
Vad gör jag då?
Jag har sambo sedan 2 år, vi har varit ihop i typ 4 år. Vi bor i en 2,5:a. Inga barn, tänker väl börja försöka få till något om tidigast 3 år har vi sagt. Vill helst att vi gifter oss innan, och helst flytta till en 3:a (planlösningen är skräp här). Jag vill bli klar med skolan först (pluggar på universitetet) innan barn. Sambon är klar och har fast jobb sedan 6 år.
Klär mig mest i jeans och olika toppar eller linnen. Kjol ibland, sällan klackskor. Är ofta ute i skogen och då blir det ju någon fjällräven-byxa och grovkängorna.
Fyller fritiden med hästar, spelar musik, stickar och virkar, syr ibland, knåpar ihop saker på datorn (hemsidor och sånt), går långa promenader, tränar ibland, tar mycket foton, kör motorcykel, pysslar i trädgården, lagar mycket god mat och bakar, chattar med kompisar, går och fikar med kompisar. Ibland går vi på bio, konserter eller utställningar. Försöker komma ut på lite resor när det är längre ledigheter.
Jag tycker shopping är det tråkigaste som finns! Kul med kläder och så, men jag avskyr att gå i butiker och samlar kraft i veckor för att handla mycket två-tre ggr/år.
Hmm... lite långt.