• FH Mamma

Konstant huvudvärk i flera veckor...

Jag har haft huvudvärk hela dagarna i över 2 veckor.
    Vad kan det vara?
    Bör man kolla upp det?
    Jag röntgade hela kroppen i juli 2006 men då hittade de inget fel i huvudet.

Jag har nervskador i händer och fötter samt dåligt närminne men läkarna har inte hittat något fel. de trodde wernickes syndrom (b-vitaminbrist) men är inte säkra.

• Svar på tråden Konstant huvudvärk i flera veckor...
  • Isabell Phillips

later inte bra. men du sager att du hade en hel rontgen forra aret, och de inget hittade. Hade du ont i huvudet innan den rontgen ocksa? Du har inte allergier? Jag har problem med migraner och var tvungen att ga pa en huvudrontgen forra aret, for mina huvudvark inte ville slappa, men de hittade inget. Jag hade flyttat till en annan, stat och skaffat nytt jobb. Jag tror det var allergier i mitt fall, det blev battre nar jag flyttade igen. (Bodde bara for tillfallet hos min svarmor i tre manader).

• FH Mamma

Nej innan röntgen hade jag inte ont i huvudet det har kommit nyligen tillsammans med lite sömnbesvär.
    Jag röntgades för att jag blev akut och allvarligt sjuk.

Förutom konstant huvudvärk i över 2 veckor och nervskador lider jag av försämrat närminne och trötthet samt sömnsvårigheter.

Det är jobbigt när läkarna inte vet felet.

Inga allergier eller andra problem.

• Isabell Phillips

trodde inte jag hade allergier hellre, det var bara nagot min svarmor trodde att jag kunde ha. har aldrig haft besvar med det forut. Men min huvudvark far jag leva med.

Hoppas du mar battre snart.

Svar på tråden Konstant huvudvärk i flera veckor...