• Känslan

Bra butik med amningsbh:ar och hjälp att få i Sthlm?

Första tråden som förälder *spännande* =)
    Som rubriken lyder undrar jag om någon vet en bra butik där det säljs amnings-bh-ar där man kan få proffshjälp? Är så dålig på att veta vilken stolek som är rätt.Alla tips mottages =)

• Svar på tråden Bra butik med amningsbh:ar och hjälp att få i Sthlm?
  • SaramedM

Triumph butiker, jättebra och kunnig personal.

NK är också bra

• Modesty2000

OBS!!!!!!!!!!!!!Klicka inte på länken i början av tråden!!!!! Verkar som det är någon som sprider virus!!!

• Modesty2000

Beror på var du bor...i Upplands Väsby finns en fantastisk butik med underkläder och en jättetrevlig kvinna som har den.

• greeneyes

growinlife.se har även en riktig butik på karlavägen (vid humlegården ungefär), och hon som jobbar där är superduktig på amningsbehåar. ska själv åka dit när jag är i sista månaden för att köpa en riktigt bra behå! rekommenderas verkligen!

BF 31/8 2007
  • Kulta17

Growinlife är bra här i Malmö, ska finnas i Stockholm också. Har rea nu. Bra amnings-bh och natt-bh.

• greeneyes

kan även slänga in ett tips på en toppen-top (hihi vad lustigt det lät!) som finns på apoteket. den är helt utan sömmar o sånt som kan skava, finns i typ vitt o svart o kostar runt hundralappen. jättetoppen att sova i har jag fått höra. så jag köpte en för att ha till amningen, men blev så förtjust i den redan nu att jag jämt använder den istället för bh numera! så jag köpte på mig ett gäng o slipper numera skavande bygelbehåar. plus att de är så himla sköna att sova i också!

BF 31/8 2007
  • Modesty2000

Där jag bor var man tvungen att fråga efter toppen i kassan vilket gjorde att jag inte fått tag på en förrän nu...ibland märks det att man blir lite trögare av att amma :D! Jag tycker den funkar ok för det pris man betalar men skulle inte kunna vara utan min stadiga amningsbh när vi är ute och promenerar tex...
    Jag köpte en svindyr i märket Anita som jag älskar och har även en i märket triumph men där är det mer byst än hållare om man säger så...

• Känslan

Hinner bara läsa igenom lite snabbt då min lille bebis föddes förra veckan och mammahormonerna flödar ;)
    Tack för alla tips!Ska kika på dem alla.Har bara lånade amningsbh:ar från systern min och behöver nog ev annan storlek.

Svar på tråden Bra butik med amningsbh:ar och hjälp att få i Sthlm?