Mensvärk, kan jag ta en alvedon också?
Jag har sån enorm mensvärk. Har tagit en Ibumetin, men det hjälpte inte mycket. Kan jag ta en eller två alvedon också? Någon som vet? Har även Voltaren hemma, kan jag kanske ta en sådan?
Jag har sån enorm mensvärk. Har tagit en Ibumetin, men det hjälpte inte mycket. Kan jag ta en eller två alvedon också? Någon som vet? Har även Voltaren hemma, kan jag kanske ta en sådan?
Man kan alltid kombinera alvedon & ipren, det gör man typ när man har feber & så, så jag ser ingen anledning till att du inte kan ta det?
Jag hörde av en kompis att en ibumetin (eller ipren) är perfekt att ta ihop med en alvedon när man har mensvärk, för de jobbar bra tillsammans.
Det gör jag alltid nu, o det funkar jättebra!
Du kan ta alvedon också ja. De verkar inte på samma sätt och du kan därmed inte överdosera genom att kombinera de två. DÄremot är voltaren och ibumetin liknande så du kan inte maxdosera de båda. men istället för andra dos ibumetin kan du ta voltaren. Hänger du med?
Jag är med. Ska ta en alvedon nu också, sen tar jag en Voltaren senare tillsammans med ytterligare en alvedon. Tackar!
Jag kan rekomendera pronaxen som nyss har blivit receptfritt på apoteket
för mig funkar det bättre än alvedon å ipren å allt det där..
om du inte är gravid då... för då dka du hålla dig borta från ibuprofen, ipren osv.
eeeh...läste lite för fort. sorry.