• Happy80

Vart köpa torkställning att ha över badkaret??

En sån som man kan höja och sänka vore bra om det fanns, så man kan duscha även om det hänger tvätt där.

• Svar på tråden Vart köpa torkställning att ha över badkaret??
  • mamma37

Det enda som jag vet är en så´n som man fäster på väggen och som du kan vika åt sidan!

Finns på IKEA. Kika in på deras hemsida så kanske den finns med där!

• Happy80

Tack, det ska ja kolla upp

• mamma37

FROST, torkställning vägg 129:-

Den finns under fliken sortiment och klädförvaring och sedan vidare under torka!!

• Happy80

Tack för hjälpen! :)
    Men den går nog inte att höja & sänka tyvärr.. Men får la bli en sån om ja inte hittar nån annan.

• mamma37

Jo jag skulle inte heller kunna ha en sådan utan har investerat en på dörren iställe så slipper man märkena i väggen

• Happy80

hehe, ok
    mm, kolla precis på sån man kan ha på dörren, får de plats mkt tvätt på en sån?

• mamma37

Njäää men badlakanen efter man duschat!!

Jag har annars tvätten på den stora torkställningen och förvarar det under trappan men annars tycker jag att den funkar just efter dushen /badet!

• Happy80

ah, va smart :)
    Nu har vi en stor torkställning som är i lillens rum (enda stället där den får plats) därför skulle vi behöva höj/sänkbar att ha över badkaret. Min mamma hade sett en sån i nån tidning "allt i hemmet" eller nåt, men den kostade 12 eller 1300:-

• mamma37

Hugha det var inte lite för en torkställning

• Happy80

hehe nää precis, kan man ju få ett torkskåp för de pengarna.. om man nu hade haft plats då

Svar på tråden Vart köpa torkställning att ha över badkaret??