• Anonym (Oooops)

Hade sex med en kollega igår

Shit, jag har haft sex med en kille på jobbet!!! F*ck vad jobbigt...Vi har typ hållit på och småflirtat fram och tillbaka ett bra tag, skickat mail och sånt, men det har aldrig "hänt" ngt. Det har verkligen inte varit meningen heller, utan har varit mer som ett tidsfördriv.

Förra helgen var vi ute, och delade en taxi hem, när han skulle gå ut så sa han typ "Om det inte var för att du var en arbetskamrat skulle jag fråga om du ville följa med mig upp.." Vi har fortsatt flirtandet under veckan som var, och så igår var vi på samma midsommarfest - som slutade i hans säng. Herregud!!! Sexet var jättebra, men ändå - nu känns det helt fel. Vet inte vad han tolkar in i det hela heller. Jag är ingen sån som har one-night stands, så det här känns jättekonstigt för mig. Hur ska man kunna sitta på samma möte som honom på måndag morgon kan man ju undra...?

Borde man ringa och prata med honom imorgon, eller ska man låtsas som ingenting på jobbet? Vill ju inte verka dryg mot honom - gillar honom jättemycket - men vill inte heller nån ska få veta vad vi gjort. Känns jätte-oprofessionellt. Det var så konstigt när jag åkte hem i morse, för vi stod och kysstes i hallen och sa hej då precis som om det inte var ngt konstigt alls att jag var där. Suuuuuuck.....typiskt mig att ställa till med nåt sånt här...Fast bra sex var det iallafall...

• Svar på tråden Hade sex med en kollega igår
  • Anonym (hankypanky)

Vänta tills på måndag och kolla av läget................

• Anonym

Hade väntat å låtit honom ta första steget.

• Anonym (Anna)

Man får gratulera

Jag tycker inte du ska ringa,vänta ocg se hur han är på måndag. Du behöver inte heller låtsas som inget men fösök ändå hålla en viss avstånd,ja alltså profetionellt. Är han den blyga typen kan det ju vara svårt att veta om han vill något mer eller ej,annars är det bara att vänta och se.
    Härligt med on-nights stands annars när man ändå har gått och småflörtat innan
    Lycka till!

• rullgardinsflikkan

Vänta tills måndag

• Anonym (L)

Men vad känner du själv då? Kan du tänka dig en fortsättning?

Isåfall skulle jag skicka ett sms och fråga om han vill ta en fika imorgon.

Berätta gärna hur det går!

Lycka till.

• NemiaOJ

Åhh låter underbart OCh jobbigt :)
    Kan tyvärr inte ge dig några bra råd. Men gillar ni varann så kör på väll. Jobbet har väll inte med de att göra? Vet många som lever ihop och jobbar på samma ställe.

Lycka till.

• mamma37

Ja det låter bra det du skrev Anonym (L) sms:a om ev. fika varför vänta!!

Härligt att få hör en fortsättning  och som NemiaOJ skrev :Men gillar ni varann så kör på väll. Jobbet har väll inte med de att göra? Vet många som lever ihop och jobbar på samma ställe.

• Anonym (Oooops)

Anonym(Anna):
    Jo, det VAR verkligen jättemysigt. Vi har flörtat fram och tillbaka i över ett år, så egentligen borde jag kanske vara beredd på att nåt sånt här kunde hända. Vet inte själv om jag vill mer än bara det här, samtidigt som det vore himla trist om vårt mail-flirtande skulle ta slut bara för att vi löpt linan ut. Hans mail är ju det som förgyller vardagen...

Så - ni tycker att jag ska avvakta. Tänkte en stund att jag kansk borde ringa och "prata ut" med honom inför kommande vecka, men det kanske är att överdramatisera det hela...? Är ju som sagt novis på området...

• Anonym (Oooops)

(L):
    Aaaaaaah, SMS är bra!!! Då kan man skriva nåt skämtsamt om vad som hände samtidigt som jag föreslår en fika eller nåt...

Svar på tråden Hade sex med en kollega igår