Hade sex med en kollega igår
Shit, jag har haft sex med en kille på jobbet!!! F*ck vad jobbigt...Vi har typ hållit på och småflirtat fram och tillbaka ett bra tag, skickat mail och sånt, men det har aldrig "hänt" ngt. Det har verkligen inte varit meningen heller, utan har varit mer som ett tidsfördriv.
Förra helgen var vi ute, och delade en taxi hem, när han skulle gå ut så sa han typ "Om det inte var för att du var en arbetskamrat skulle jag fråga om du ville följa med mig upp.." Vi har fortsatt flirtandet under veckan som var, och så igår var vi på samma midsommarfest - som slutade i hans säng. Herregud!!! Sexet var jättebra, men ändå - nu känns det helt fel. Vet inte vad han tolkar in i det hela heller. Jag är ingen sån som har one-night stands, så det här känns jättekonstigt för mig. Hur ska man kunna sitta på samma möte som honom på måndag morgon kan man ju undra...?
Borde man ringa och prata med honom imorgon, eller ska man låtsas som ingenting på jobbet? Vill ju inte verka dryg mot honom - gillar honom jättemycket - men vill inte heller nån ska få veta vad vi gjort. Känns jätte-oprofessionellt. Det var så konstigt när jag åkte hem i morse, för vi stod och kysstes i hallen och sa hej då precis som om det inte var ngt konstigt alls att jag var där. Suuuuuuck.....typiskt mig att ställa till med nåt sånt här...Fast bra sex var det iallafall...