• twirly

Sminkbord vart hittar man det??

Hej alla!

nu börjar jag bli tokig så nu ber jag om hjälp här och ser om det kan lösa mina problem..

Jag är på jakt efter ett sminkbord/toalettbord till mitt sovrum. Då jag har lite mörkare möbler i sovrummet vill jag helst ha ett i valnöt eller mörkbrunt trä.. Vart kan man hitta det? Någon som vet?

Jag har bara hittat små bord som inte är så djupa i vitt och det passar inte alls in i mitt sovrum

tacksam för alla tips!

• Svar på tråden Sminkbord vart hittar man det??
  • Tingen

Tradera, blocket om du kan tänka dig begagnade

Det finns folk som ljuger sig in i sin sannings fanatism.
  • twirly

jamen just det där ska jag genast kolla..Tack för tipset!

• Sofiia

Ikea har ett som jag tycker är jätte fint, hemnes tror jag det heter. Är visserligen svart men det kanske funkar?

• twirly

Hej Sofiia!

Ja det var jättefint men jag vll ha ett smalare som man kan ha en stol under och sitta vid när man sminkar sig... Har funderat på att försöka hitta en bra hylla istället som man kan sätta upp på väggen och ha stol under bara... och spegel ovanför... Jag har max 40 cm i djup där jag villha det så det blir rätt litet på djupet och kanske längre länstmed väggen istället...

Tack så mycket för tipset =) !

• Sofiia

Annars har IKEA ett annat som heter MALM. Haha jag låter som en försäljare på IKEA.

• Skytten75

Jag köpte ett sminkbord på Blocket till min mamma.

• twirly

Sofiia: Det är bra jag gillar ikea, men jag har kollat där och inte hittat något som är tillräckligt smalt och inte för långt!!
    Tyvärr..Men tack för tiåpsen det uppskattas!! ; )

Sassa Pimkie: Vart bor du någon stans? och har du en bild på sminkbordet så hör av dig till mig på min sida!!

Skytten75: Har kollat blocket lite nu och då men inte hittat nått än men det verkar vara ett bra ställe för fynd! =)

• twirly

Nu har jag till slut hittat ett perfekt sminkbord på Ellos av alla ställen. Dock var det vitt så jag får slipa och måla det men det var litet nätt och perfekt!!!

Svar på tråden Sminkbord vart hittar man det??