• Selin07

Pålitlig kattvakt i Stockholm

Vi söker en pålitlig kattvakt inom Stockholms området som kan ta hand om våra katter när vi är bortresta ca 1-2 veckor varje sommar. Och sedan nån vecka under höst/vinter när vi rester. Har hört talas om grannar.se. Men skulle gärna vilja ha nån på rekommedation. Är det nån som kan tipsa nån bra kattvakt kan ni skriva i min inbox. Kommer att flytta till Järfalla i okt. Bor just nu på Kungsholmen.

Mamma till Elin född 8 Januari 2007
  • Svar på tråden Pålitlig kattvakt i Stockholm
  • Selin07

Puffar lite..behöver svar ganka snart!!

• Selin07

Tack Hjortrongull! Men vill ha nån som kommer hem och matar dem

• NoMatter

Pratade precis med min son, snart 22 år, som bor i Järfälla, och han var villig att åtminstone försöka. Jag kan skicka hans mailadress till dig, ifall du vill?

• Selin07

Nomatter: Jo det kan du göra! Men det måste vara nån som är kattvan. Och har haft katter förr eller har tagit hand om katter.

• NoMatter
    Selin07 skrev 2007-06-24 12:13:08 följande:
    Nomatter: Jo det kan du göra! Men det måste vara nån som är kattvan. Och har haft katter förr eller har tagit hand om katter
    Vi har haft katter även om det är länge sen, men katterna brukar älska honom och han dom. Han har varit både katt och hundvakt vid flera tillfällen tidigare.
  • Selin07
    NoMatter: Ok ska prata med min man och återkomma. Grejen är ju att han är lite nojig att lämna bort de till vem som helst och det e i och för sig jag också. Men nånstans måste vi ju börja. Vi kan ju testa nån helg. Återkommer i så fall. Tack för mailet!
  • Selin07

Tacksam också om nån som har egna katter kan rekommendera någon som de själva har haft eller har som kattvakt.

Så puffar lite!

• NoMatter
    Selin07 skrev 2007-06-24 12:22:05 följande:
    NoMatter: Ok ska prata med min man och återkomma. Grejen är ju att han är lite nojig att lämna bort de till vem som helst och det e i och för sig jag också. Men nånstans måste vi ju börja. Vi kan ju testa nån helg. Återkommer i så fall. Tack för mailet!
    Ja, självklart ska ni känna er trygga. Men jag skulle iinte rekommendera honom ifall jag inte visste att han kunde. Flört

För några år sen var han hund och kattvakt till kompisens fyra stora hundar och tre katter och dom lever fortfarande. Räcka ut tungan
  • Selin07

Ok förstår Ska som sagt prata med mannen! Återkommer till honom i så fall!

• Lurvenpajsaren

Till vem som helst?! Det är ju precis det ni gör just nu! (No offense "No Matter"; det hade gällt vem som än hade svarat).

Känner ni verkligen ingen som kan hjälpa er?!

Selin07 skrev 2007-06-24 12:22:05 följande:
  • NoMatter
    Lurvenpajsaren skrev 2007-06-24 15:44:11 följande:
    Till vem som helst?! Det är ju precis det ni gör just nu! (No offense "No Matter"; det hade gällt vem som än hade svarat).Känner ni verkligen ingen som kan hjälpa er?!
    Nejdå, jag tar inte illa vid mig och visst håller jag med dig. Men det går ju att bygga en relation ifall man funderar på det långt i förväg.
  • Selin07
    Lurven: Jo då känner många men inte nån som vi kan riktigt lita på som har djurvana förutom min familj. Och de är borta då. Annars har vi min mans syrra. Ska prata med henne först. Men svaret på din fråga nej kommer inte lämna de till vem som helst. Utan till nån som är katvan och dessutom frågar jag uppe om det finns nån som kan rekommendera nån som de har anlitat om du läser noga!!!
Svar på tråden Pålitlig kattvakt i Stockholm