• Marres Killar

    Hjälp mig att välja partytält.

    Måste ha en partytält 3x3 till imorgon att ha ute på altanen. Men kan inte se skillnad på dessa 2 förutom färg och pris. Vilken skulle ni köpa?

    Claes Ohlssons i vinröd för 1200:- (totalt med väggar)
    http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=246254&_path=251882;251170;251707

    eller
    Julas vita partytält för totalt 200:- med väggar.
    http://www.jula.se/butik/default.asp

    Kan säga att jag vill helst ha i vinröd, så att det matchar huset


    ♥ a clean house is a sign of a broken computer ♥
  • Svar på tråden Hjälp mig att välja partytält.
  • Marres Killar

    Näha.... gå in på trädgård, utomhusartiklar och partytält.


    ♥ a clean house is a sign of a broken computer ♥
  • Marres Killar

    samma storlek 3x3 m...


    ♥ a clean house is a sign of a broken computer ♥
  • Leaaa

    julas ser liten ut om man jämför med möblerna som står under...ett sådant litet bord kan vara 70 i diameter å tältet ser inte å täcka så mycket...

    annars kan jag tipsa om jysk dom har rätt billiga har jag för mig...

  • Dinkanesh

    Hur länge vill du ha det kvar?
    Är det bara för en kväll så köp julas men vill du kunna använda det senare också så är vad som helst bättre.

    Vårt partytält från jula som kostade 599 kr knäcktes igår av regnet. Köpte det för några veckor sen och på tre ställen hade pinnarna böjts, mitt på.

  • Marres Killar
    Leaaa skrev 2007-06-23 23:07:04 följande:
    julas ser liten ut om man jämför med möblerna som står under...ett sådant litet bord kan vara 70 i diameter å tältet ser inte å täcka så mycket...annars kan jag tipsa om jysk dom har rätt billiga har jag för mig...
    ska ringa imorgon ifall de har andra färger (jysk).
    ♥ a clean house is a sign of a broken computer ♥
  • Marres Killar
    Dinkanesh skrev 2007-06-23 23:21:12 följande:
    Hur länge vill du ha det kvar?Är det bara för en kväll så köp julas men vill du kunna använda det senare också så är vad som helst bättre.Vårt partytält från jula som kostade 599 kr knäcktes igår av regnet. Köpte det för några veckor sen och på tre ställen hade pinnarna böjts, mitt på.

    Om vi köper den vinröda så vill jag gärna behålla den uppe och ha den som insynsskydd från barnens dagis som är 5 meter ifrån och gör att vi inte kan vara ute då...


    ♥ a clean house is a sign of a broken computer ♥
Svar på tråden Hjälp mig att välja partytält.