• Varförärallasignaturerupptagna

Någon som handlat från asos.com??

Hej på er!

Undrar om någon har erfarenhet av att handla från www.asos.com?
    Såg nyss att de har MKT snygga kläder där och e lite sugen på att beställa endel..
    Är jättedålig på storlekar.. Har Medium för det mesta i klädstorlek.. Vilken motsvarar det?
    Brukar leveranser krångla eller går det "smärtfritt"?
    Skriv gärna allt ni kommer om på detta, tack! =)

• Svar på tråden Någon som handlat från asos.com??
  • mliten

Jag har handlat mycket på asos.Mycket bra sajt-man får leveranserna mycket snabbt till brevlådan(om man nu inte köper jättemycket kläder)

De har en bra storleksguide med mått och allt så det ska inte vara några problem att hitta rätt storlek.Hitills så har allt passat perfekt.
    Har inget annat än lovord att ösa över asos.com :)

mliten skrev 2007-06-24 00:07:56 följande:
    Jag har handlat mycket på asos.Mycket bra sajt-man får leveranserna mycket snabbt till brevlådan(om man nu inte köper jättemycket kläder)De har en bra storleksguide med mått och allt så det ska inte vara några problem att hitta rätt storlek.Hitills så har allt passat perfekt.Har inget annat än lovord att ösa över asos.com :)
    Tack så mkt för inlägget! Det låter bra =)
  • LindaBinda

Du får betala ganska mycket i frakt, och dessutom kan det tillkomma tullavgifter som inte står med på hemsidan... Jag fick betala 350 kr i frakt för 2 par ballerina skor och en tröja...

• hannahlilla

Kan väl säga att skor inte är ngn höjdare att köpa därifrån, frakten är skyhög på just skor.
    Men har köpt en del därifrån och det var relativt smärtfritt ;) Men desto mer kläder du köper, desto mer extra kostnader tillkommer så kan ju rekomendera att du inte köper för mkt, iaf inte åt gången.

My finger points.
  • riot

Frakten är nog enbart bara dyr när man köper skor då. Jag har nämligen köpt byxor, toppar, klänningar, jeans och aldrig någonsin fått betala mer än 60 spänn i frakt- billigare än H&M! Jag har också varit supernöjd med allt.

• hannahlilla
    riot skrev 2007-06-26 02:36:43 följande:
    Frakten är nog enbart bara dyr när man köper skor då. Jag har nämligen köpt byxor, toppar, klänningar, jeans och aldrig någonsin fått betala mer än 60 spänn i frakt- billigare än H&M! Jag har också varit supernöjd med allt.
    Tydligen blir frakten högre desto mer man köper, har heller inte haft nån speciell erfarenhet av det, köpte skor en gång men hade rabattkod så det blev inte dyrt ändå.. Men man kanske ska passa sig lite grann iaf :)
    My finger points.
  • riot
    hannahlilla skrev 2007-06-26 09:40:09 följande:
    Tydligen blir frakten högre desto mer man köper, har heller inte haft nån speciell erfarenhet av det, köpte skor en gång men hade rabattkod så det blev inte dyrt ändå.. Men man kanske ska passa sig lite grann iaf :)
    Ja, jag tror det är skorna som drar mest frakt eftersom det blir tyngre paket givetvis och så.

Just det, TS! Du ska alltid googla efter rabbattkoder och sånt, det finns lite överallt och jag har aldrig behövt handla utan det.
    riot skrev 2007-06-26 11:40:35 följande:
    Ja, jag tror det är skorna som drar mest frakt eftersom det blir tyngre paket givetvis och så. Just det, TS! Du ska alltid googla efter rabbattkoder och sånt, det finns lite överallt och jag har aldrig behövt handla utan det.
    Aah! Tack för tipset
Svar på tråden Någon som handlat från asos.com??