• Anonym (Orolig)

Svartsjuk - min kille är på svensexa!

Är bara larvig nu, men är jättesvartsjuk. Min kära blivande man om 3 veckor är på svensexa idag med sina kompisar. Har inte hört nåt sen i eftermiddags. Men jag sa tidigare att det var hans o grabbarnas kväll och att han inte behövde höra av sig förren imorn, dom ska sova borta.

Nu börjar jag nojja mig över att dom super honom under bordet och lurar ihop honom med nån tjej!! Jättelöjligt, jag vet, vi gifter oss ju om tre veckor!! Men grabbar är grabbar o dom flesta av dom andra är singlar.

Jag har aldrig varit svartsjuk förr, vi har ett jättebra förhållande, men han har ju aldrig varit på svensexa förr heller ;)

Kan nån säga till mig att jag är jättelarvig!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-24 11:42:56:
    24 juni
    Har skrivit längre ner hur svensexan gick.. Inte så bra nej...

• Svar på tråden Svartsjuk - min kille är på svensexa!
  • Pochahontas

Du e jättelarvig!

Don't be so busy making a living that you forget what you are living for...
  • Prins William

jag kan inte säga att du e larvig...jag skulle känna likadant hahaha

*Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
  • Anonym

Ja darling, du är löjlig Ingen av din mans kompisar kommer att uppvigla honom till otrohet utan de har säkert en riktigt rolig dag.

Vet du vad de skulle göra? De kanske är ute på landet och har spelat paintball och dylikt. DU vet ju var han är...Klart att de kommer att festa, det är ju svensexa! Oroa dig inte, ni ska gifta Er och han älskar ju dig.

• Pochahontas

Äh! Jag förstår dej lite grann. Det är väl klart att du kan känna dej lite svartsjuk. Så länge det inte är hela tiden, så är det väl normalt. Tecken på att man tycker om varann... Allt är säkert jättebra, och imorgon får du se din blivande...

Don't be so busy making a living that you forget what you are living for...
  • Anonym (Orolig)

Jag vet ;)

Tror bara jag känner svartsjukan helt enormt nu för at jag nästan inte har varit svartsjuk på honom förr. Kanske bara är bra då ;)

Längtar till jag ska gifta mig med honom om tre veckor och svensexan är över!!

• Anonym

Vem vet, när du får din möhippa kanske han känner likadant? Klart att du undrar vad de gör men han sa ju ändå till i förväg om att han kanske inte skulle bli nådd.

• Anonym (Orolig)

När han skrev sms i eftermiddags hade dom faktiskt varit på paintball, hehe...

• Anonym (Orolig)

Har haft min möhippa, och han var svartsjuk då. Jag och tjejerna reste bort en hel helg og festade hela nätterna. Därför är jag extra löjlig som är svartsjuk på honom nu. Jag har inte en tanke på andra och tror inte han har det heller ;)

Ibland är man bara dum som tänker så...

• J3NNY

*Äsch då*

Kan lova att din karl satt som nålar på din möhippa..

"Nu super säkert tjejerna ner henne"
    "Dom kollar säkert på en snygg chippendale"

Osv osv..

Vi tjejer tycker att killar är grabbiga och ja lite sviniga tillsammans..
    Killarna tycker att vi tjejer är precis likadanna med våra gäng.

Det säger iaf mina killkompisar..

Ett tjejgäng nånstans = CRAZY

• Lady Sylvana

Tsss, om de andra är singlar så tar de nog brudarna själv. Varför ska de låta din man få tjejerna, han har ju redan en, och de har ingen.

Svar på tråden Svartsjuk - min kille är på svensexa!