Har ni OCKSÅ erfarenhet av att milkshakemaskinen alltid är trasig på McDonalds?
Ha, ha, ha. Under "Åsiktsmaskinen- På Stan, DN" skriver skribenten som minus:
"Vad är mer irriterande sommarplåga än fästingar, langos och "Dunka mig gul och blå" tillsammans? Det finns bara en sak: att gå till Mc Donald's, sugen på milkshake, köa i pommesångor och till slut få beskedet"milkshakemaskinen är trasig" av en apatisk nittonåring som ramlade av ett studentsläp förra veckan. Om det där hände någon gång per år vore det acceptabelt. Men det händer jämt!
Hur svårt kan det vara att konstruera en fungerande milkshakemaskin? Den behöver väl bara hålla mjölken kall, tillsätta lite socker och färgämnen och typ vibrera?..."
Ha, ha, ha! Inte för att jag tagit milkshake så ofta på senaste åren. Men faktiskt, då jag har velat ha det, så har jag också erfarenhet av att den brukar vara slut. Alldeles för ofta!
Men jag ska tipsa åsiktsmaskinen om att Coops X-tra tresmak, faktiskt smakar som en riktigt god milkshake om man blandar ihop de där tre smakerna. (Glass alltså!)
"...en apatisk nittonåring som ramlade av ett studentsläp förra veckan..." Ha, ha, ha! Kul skrivet!!!!!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-24 01:01:11:
Min erfarenhet gäller alltså OCKSÅ milkshaken på McDonald's. Liksom åsiktsmaskinen.